Toon posts:

Bericht bij Forum/Topic reactie

Pagina: 1
Acties:

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
Sorry, als dit de verkeerde plek is.

Ik kan nergens een optie ontdekken hoe ik mij kan abonneren op bepaalde topics zodat er een melding komt als daar een nieuw bericht is geplaatst?

Dus dank aan degene die het mij wil vertellen.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Je kan je "eigen" topics volgen via http://gathering.tweakers...find/poster/385594/topics. Daar kom je door op je eigen naam te klikken (of op die van mij).

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet mogelijk een melding te krijgen (mail, DM, als je dat bedoelt) als er een neiuwe reactie in een topic wordt gepost. Daar is al vaker om gevraagd overigens, met de zoekfunctie kun je vinden waarom het niet is ingevoerd. Overigens kun je inderdaad topics bijhouden door op je posthistorie te klikken of bookmarks te maken.

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
Het is mij duidelijk.

Het is erg jammer dan een dergelijke optie niet bestaat temeer daar eigenlijk het enige objectieve argument "hoeveelheid mailberichten". En hiervoor zijn legio oplossingen.

M.n. dank voor de tip "Zoeken op jezelf" hoewel dat tot gevolg heeft dat passief geinteresseerden een loos bericht moeten gaan plaatsen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TonVH schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:04:
Het is mij duidelijk.

Het is erg jammer dan een dergelijke optie niet bestaat temeer daar eigenlijk het enige objectieve argument "hoeveelheid mailberichten". En hiervoor zijn legio oplossingen.

M.n. dank voor de tip "Zoeken op jezelf" hoewel dat tot gevolg heeft dat passief geinteresseerden een loos bericht moeten gaan plaatsen.
Dat is niet nodig (en stellen we ook zeker niet op prijs ;) ), want je kan zo'n topic gewoon aan je bookmarks toevoegen :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01
Nee hoor, daar heb je bookmarks voor.

The devil is in the details.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12

Cyphax

Moderator LNX
Misschien is het leuk om eens te kijken of je de RSS-feed niet kunt gebruiken. Als je je bookmarks opent en je klikt op het RSS-feedicoontje heb je de feed te pakken. Die kun je af en toe natuurlijk wel parsen en dan jezelf laten mailen met een eigen scriptje. Zo lastig zal dat niet te maken zijn? :)

Saved by the buoyancy of citrus

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of op de indexpagina http://gathering.tweakers.net op je naam klikken, of MyReact http://gathering.tweakers.net/forum/myreact bovenaan elke pagina. Etc. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:46
Cyphax schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:10:
Misschien is het leuk om eens te kijken of je de RSS-feed niet kunt gebruiken. Als je je bookmarks opent en je klikt op het RSS-feedicoontje heb je de feed te pakken. Die kun je af en toe natuurlijk wel parsen en dan jezelf laten mailen met een eigen scriptje. Zo lastig zal dat niet te maken zijn? :)
Het heet hier niets voor niets tweakers :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De meeste van die load-technische bezwaren stammen nog uit de tijd dat we nog niet zo veel server-power hadden. Tegenwoordig hebben zowat al onze servers capaciteit over en zijn aankoopbudgetten wat makkelijker voor zoiets te alloceren :)
Kortom, wat mij en mijn collega's betreft gaan we het "een keer" uitwerken.

Overigens betekent dat niet dat we nu direct hard aan de slag gaan om het te ontwikkelen. We hebben een hele lijst verbeteringen aan de site verzonnen en maar een beperkt aantal mensen om die uit te werken en dit is ook niet degene met de hoogste prioriteit. Bovendien moeten we uiteraard het concept zelf nog beter uitwerken (willen we het ook als er op de FP gereageerd wordt op een reactie van jou, willen we dat je kan "abonneren" op een topic/reactie, etc).

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:49

Rick-Jan

always connected

Ik gebruik zelf altijd de tweakers plugin voor chrome, werkt prima!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee