Toon posts:

Probleem met Hard-disk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 maxtor 20.4gig Harddisk's.
Ik wilde vanochtend Win98-SE instaleren. (op een andere partitie, want ik draai altijd onder W2K) normaal maak ik mijn partities aan met Partiton-Magic 6. Toen ik de Setup draaide kon ik ook kiezen voor Bootmagic, dus ik instaleer ook gelijk bootmagic. Ok de partitie was gemaakt en ik wilde de setup van Win98 gaan draaien. Aangezien ik de setup niet kon draaien in W2K starte ik op nieuw op. Ik kreeg een venster van Bootmagic en ik kon daar kiezen om W2K te booten, het gekke is dat er 2keer W2K stond :? ik klik er 1 aan en ik krijg een error dat hij f:/Winnt niet kan vinden. Dat kan wel kloppen want die staat op mijn C: schijf. Ok ik start op in vijlige-modes en verwijder Bootmagic. op nieuw opstarten en tot mijn groote verbasing was mijn 2e 20.4gig HD met al mijn muziek, films etc verdwenen!! Nouja ik d8 ik start nog een keer op, ff mijn Bios in en ik zie daar een apparaat staan dat: RWET#$^ERTGDRYgdFE$ yd||DFGS heet :?
Windows vraagt nu steeds of ik die schijf wil formateren, nee tuurlijk wil ik dat niet want al mijn spullen staan erop.

Mijn vraag aan jullie is: Wat kan er mis gegaan zijn en hoe los ik het op??

Alvast bedankt.

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al jullie reacties :P maar ik heb het probleem al opgelost. Topic kan dicht.

Greetz