Toon posts:

Headset XBOX 360

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Anoniem: 320196
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik weet niet of ik hierover een apart topic mag maken, zo niet, mijn excuses hiervoor en verplaats het maar:)

Ik heb nu de standaard xbox 360 headset, maar ik vind het een erg irritant ding hij zit ook super irritant. Dus ik ben van plan een nieuwe te kopen, heb wat rond gekeken en zie dat er best wat variatie in is. Echter vraag ik me wel af hoe dit in elkaar zit, mijn party chat komt atm uit mijn headset en de game sounds uit mijn tv.

Hoe werkt een "pro" headset precies? Beide oren zijn bedekt door de headset dus geluid uit de tv hoor je amper denk ik. Dus waarschijnlijk komen de party chat en de game sounds door elkaar heen wat lastig is om game sound goed waar te nemen.

Ik ben benieuwd wat jullie me hierover kunnen vertellen:)
Links naar aanraders mag je met liefde posten :+

Gr

Thinkreal_

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zelf de Sharkoon X-tatic voor mijn 360:

5.1 surround, inclusief voicechat. Voice gaat via een kabeltje wat van de controller naar de headphones loopt. Erg tevreden over.

Hier te koop: http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1309453741&sr=8-1

Met FPS onmisbaar, ik pak veel meer kills met het ding op mijn hoofd omdat ik precies hoor waar mijn tegenstanders vandaan komen.

[Voor 34% gewijzigd door PWM op 30-06-2011 19:09]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Goede pro headset kan je game en voice volume apart van elkaar regelen. enige nadeel is over het algemeen dat je tenzij je de hoofdprijs bedaald gebonden bent aan een draad vanaf je xbox naar je headset.

Momenteel zie ik de Triton headsets bij mediamarkt en gamestore liggen. via bol.com kan je ook turtlebeaches krijgen.

Zelf ook al naar gekeken, maar ik speel niet dusdanig dat ik het belangrijk vind en dus heb ik voor de standaard ms wireless gekozen.

Als je zoekt op triton en turtlebeach kan je al veel reviews en vergelijkingen vinden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Niet online
Oke bedankt voor de informatie! ik ga eens kijken naar de genoemde merken:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zijn ook genoeg andere merken hoor zoals die van PWM, verder heb je ook steelseries nog.

prijzen varieren van 70 tot 400 euro ofzo :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Niet online
Turtle Beach, Ear Force X11 Headset besteld, hopen dat het wat is:)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee