Toon posts:

Telfort 250 Galaxy S Plus white Gratis (toch niet...)

Pagina: 1
Acties:

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 17:32

xp7amrkr

De enige echte!

Topicstarter
Heren, ik zit hier met een klein probleempje. Vorige week maandag kwam ik in de krant een advertentie tegen waarbij Telfort bij het 12 maanden abonnement van 250 minuten gratis de Samsung Galaxy S Plus white aanbood. Dit was nog met een extra korting van 50% op de eerste vier maanden van het contract. Ik was toe aan een nieuw telefoontje, dus ben later die dag naar de website van Telfort gegaan.

Ik heb daar de keuze gemaakt van een Telfort 12 maanden 250 minuten abonnement, met 50% korting de eerste vier maanden en als extra surf&mail. Ik werd doorgeleid naar de pagina waar ik de toestellen uit kon zoeken, en daar stond inderdaad de Samsung Galaxy S Plus white gratis tussen. Ik had deze geselecteerd en alles nog eens goed doorgekeken, niks geks te vinden. Een korte rekensom toonde dat ik in totaal in die 12 maanden ongeveer 400 euro zou betalen, mooie koop dacht ik dus. Op de prijsvergelijking site van Tweakers stonden een aantal abonnementen waar de totaalprijs op 420 uit kwam, en Telfort was in dit geval wat goedkoper.

Op 20 juni 2011 heb ik dus via de website de bestelling geplaatst voor het bovenstaande. De kosten welke getoond werden waren:
Samsung Galaxy S Plus White (gratis)
Telfort 250 (12 mnd), € 12,95 per maand. Na 4 mnd € 25,95
Surf&mail, € 4,95 per maand. Na 4 mnd € 9,9
+ Aansluitkosten van € 29,95 worden verrekend op de eerste factuur

Nu krijg ik net een E-mail van Telfort binnen, "Reservering Telfort-shop", met als bijlage drie .pdf's, tarieven, voorwaarden en contract. In dit contract staat nu dood leuk dat ik eenmalig € 169,- moet betalen voor het toestel.

Ik weet zeker dat op het moment van bestelen het toestel als gratis aangeboden werd. Heb die pagina vier keer van top tot teen gelezen, wat ik nou eenmaal doe bij het afsluiten van een contract. Nu komen ze mooi aanzetten dat het toestel € 169,- kost.

Het toestel staat onderhand niet meer op de Telfort website. (gek he...) Als ik Google op 'Telfort 250 Galaxy S Plus' toont de advertentie tekst van een aantal websites inderdaad nog dat het toestel gratis is, maar de pagina's zelf niet meer.

Wat is nu het verstandigst om te doen? Ik heb geen 'bewijs' dat hij gratis was, tenzij ik het kranten artikel nog kan vinden. Als ik Telfort op de hoogte stel, wat zijn mijn 'rechten' met betrekking tot contract-ontbinding?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Op de website van telfort is het zo dat indien het betreft een voorbestelling/reservering dat de prijs NIET bindend is. In dit geval gaat het om de galaxy plus die eind volgende week pas voor het eerst geleverd word.

Je kan de bestelling via de statustool op de website annuleren.

Toestel is gratis vanaf 150min met surf&mail bij 2 jaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 17:32

xp7amrkr

De enige echte!

Topicstarter
Top, bestelling geannuleerd. Blijkt ook het een en ander fout gegaan te zijn, onderstaand de berichten die op de pagina staan:

20-06-2011 18:52 Reserveringsbevestiging Telfort Shop
20-06-2011 18:52 Returned mail: see transcript for details
20-06-2011 19:01 [ORDERNR# xxxxxxxx] - Reserveringsbevestiging Telfort Shop, order xxxxxxxx
30-06-2011 12:43 Reservering Telfort Shop
30-06-2011 12:43 Returned mail: see transcript for details
01-07-2011 07:11 [ORDERNR# xxxxxxxx] - uw Telfort bestelling met ordernr. xxxxxxxx is geannuleerd

Blijkt ook het een en ander fout te zijn gegaan met de 'returned mail'. Kreeg ook een foutmelding tijdens het annuleren, maar het staat wel bijgewerkt op de pagina.

Bedankt in ieder geval!

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee