Het is weer eens zo ver:
een bodemloze put.
ik wil onderrtiteling krijgen in MCE door middel van externe srt.-bestanden.
Al geprobeerd met shark007, media control, ffdshow, vobsub maar op de een of andere manier werkt niks.
Vaak slechte omschrijvingen, verlopen omschrijvingen of het werkt niet.
Als er iemand is die 100% zeker weet hoe ik MCE kan configureren om externe ondertitels weer te geven, dan ben je welkom.
Ik weet niet meer wat ik allemaal heb geprobeerd, in ieder geval meer dan genoeg (een uur of drie al verspild)
UPDATE:
Het is me (eindelijk!) gelukt. De " truc" was:
Installeer het mega K-lite codec pack (~20MB): hier.
Dan: met win7DSfiltertweaker (even opzoeken in het startmenu van windows) het volgende uitschakelen:
"Microsoft DTV-DVD Video Decoder". Ik zal even controleren welke instellingen ik precies heb en ze alsnog posten, maar dit werkt voor mij. Het zou fijn zijn als er iemand dit leest en ook kan bevestigen.
een bodemloze put.
ik wil onderrtiteling krijgen in MCE door middel van externe srt.-bestanden.
Al geprobeerd met shark007, media control, ffdshow, vobsub maar op de een of andere manier werkt niks.
Vaak slechte omschrijvingen, verlopen omschrijvingen of het werkt niet.
Als er iemand is die 100% zeker weet hoe ik MCE kan configureren om externe ondertitels weer te geven, dan ben je welkom.
Ik weet niet meer wat ik allemaal heb geprobeerd, in ieder geval meer dan genoeg (een uur of drie al verspild)
UPDATE:
Het is me (eindelijk!) gelukt. De " truc" was:
Installeer het mega K-lite codec pack (~20MB): hier.
Dan: met win7DSfiltertweaker (even opzoeken in het startmenu van windows) het volgende uitschakelen:
"Microsoft DTV-DVD Video Decoder". Ik zal even controleren welke instellingen ik precies heb en ze alsnog posten, maar dit werkt voor mij. Het zou fijn zijn als er iemand dit leest en ook kan bevestigen.
[Voor 30% gewijzigd door Nas T op 03-07-2011 08:29]
vrede in rust