Toon posts:

ubuntu 10.10 netbook administration

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 321899

Topicstarter
Ik heb laatst op mijn netbook (Acer Aspire 110AGB) ubuntu 10.10 netbook geinstalleerd, maar ik kan nergens mijn ' main menu' vinden waar bijvoorbeeld administration tussen staat. Ik dacht dat dat normaal linksbovenaan in de zwarte balk moest staan, maar er staat niets? Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

[Voor 4% gewijzigd door Kees op 30-06-2011 15:11]

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-06 20:17
Linksbovenin ook geen logootje?

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-06 02:27
Rechtsboven. Onderaan in het menu op die "power" icon

[Voor 65% gewijzigd door keejoz op 30-06-2011 15:11]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
10.10 Netbook editie heeft Unity interface. Linksboven zit de Ubuntu knop.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Anoniem: 321899

Topicstarter
Die ubuntu knop zie ik wel zitten, maar dan staat er geen system of administration tussen? Enkel:
- Web
- Muziek
- Foto's en video's
- Spelletjes
- Email & chat
- Kantoor
- Bestanden en mappen
- Nieuwe toepassingen ophalen

niet precies wat ik zocht, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-06 02:27
Zucht ik zeg het toch? In unity zit System gewoon onder de power knop.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee