budget: +/- 1800 €
Hallo mensen,
Ik heb veel rond gezocht op het internet naar een goeie home cinema set. Echter kan ik zelf niet meer bepalen waarvoor ik moet kiezen ik raak helemaal in de war! De één zegt je kan beter een losse receiver kopen i.c.m. 5.1 speakers of eventueel uitbreiden naar 7.1. En de ander zegt je kan beter een set kiezen. Ik krijg hier absoluut geen hoogte van, aangezien ik ook geen expert ben op dit gebied hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
TV: UE55D8000
Mediaplayer: PS3? of eventueel dat ik er 1 bij koop.
Wat wil ik ?
Nou, ik heb een prachtig beeldscherm gekocht en ik wil hiervan volop genieten met super strak beeld ( niet ter zake) en super mooi geluid ( wel terzake
) zoals ik eerder heb gezegd heb ik een beetje rond gezocht op het internet en de naam Harman Kardon sprak mij direct aan, weet niet waarom, haha. Hier op opstelling van mijn keuzes.
Receiver + 5.1 speakers :
-Receiver:Harman Kardon AVR360
-5.1 speakers: Harman Kardon HKTS 20BQ/230 satellietsysteem
Home Cinema Set:
- Harman Kardon BDS 800/230 5.1 Home cinema set met blu-ray speler
- Harman Kardon HD Vision 5.1 Home cinema set met blu-ray speler
Suggesties zijn welkom, ook van andere merken, zolang het kwaliteit er maar niet slechter op wordt. Bedankt.
Hallo mensen,
Ik heb veel rond gezocht op het internet naar een goeie home cinema set. Echter kan ik zelf niet meer bepalen waarvoor ik moet kiezen ik raak helemaal in de war! De één zegt je kan beter een losse receiver kopen i.c.m. 5.1 speakers of eventueel uitbreiden naar 7.1. En de ander zegt je kan beter een set kiezen. Ik krijg hier absoluut geen hoogte van, aangezien ik ook geen expert ben op dit gebied hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
TV: UE55D8000
Mediaplayer: PS3? of eventueel dat ik er 1 bij koop.
Wat wil ik ?
Nou, ik heb een prachtig beeldscherm gekocht en ik wil hiervan volop genieten met super strak beeld ( niet ter zake) en super mooi geluid ( wel terzake

Receiver + 5.1 speakers :
-Receiver:Harman Kardon AVR360
-5.1 speakers: Harman Kardon HKTS 20BQ/230 satellietsysteem
Home Cinema Set:
- Harman Kardon BDS 800/230 5.1 Home cinema set met blu-ray speler
- Harman Kardon HD Vision 5.1 Home cinema set met blu-ray speler
Suggesties zijn welkom, ook van andere merken, zolang het kwaliteit er maar niet slechter op wordt. Bedankt.