Toon posts:

Website transfer tegenhouden

Pagina: 1
Acties:

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:16
Goedemiddag,

vraag. kon antwoord zo niet vinden namelijk overal gezocht.

ons domein + hosting gaat van hosting x naar hosting y.

Er was een authcode beschikbaar en de omzetting link was aangeklikt.
op dit moment is de site nog niet overgezet en we willen deze overzetting tegenhouden (bepaalde redenen)

kan dat als deze al in het verhuisproces zit? hij is nog niet overgezet op dit moment.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:57

Reptile209

- gers -

Zou je dan niet bellen met hosting y? Volgens mij is het een 'pull' proces (ze trekken hem naar zich toe, met de authcode als toestemming), dus als iemand het kan stoppen, zijn zij het.

Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen. - Voltaire

Anoniem: 218579

Procedures verschillen behoorlijk per extensie.
Om welke extensie gaat het? (.nl .com .eu etc.)

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:16
.com extensie gaat vanaf duitse hosting.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Anoniem: 218579

Bij mijn weten gaat het stoppen daarvan niet, maar 100% sure ben ik niet.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 218579 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:34:
Bij mijn weten gaat het stoppen daarvan niet, maar 100% sure ben ik niet.
volgens mij krijg jij op het adres dat als primary contact staat gewoon een mailtje met 'je hebt 5 dagen om op deze link te clicken om de boel te stoppen'.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Als je al geaccepteerd hebt moet je 5 dagen wachten, en dan kan je weer terugtransferren.

Als je je domein terug wil hebben om dat je op ftp.jouwdomein.com je website data nog even moet backuppen, dan ben je natuurlijk niet in de juiste volgorde bezig ;) Maar als je het IP van je hosting provider subserver weet kan je in je hosts file zelf even tijdelijk een hostname koppelen. Maar misschien is dat helemaal niet waarom je het wil annuleren.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Kees schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:37:
volgens mij krijg jij op het adres dat als primary contact staat gewoon een mailtje met 'je hebt 5 dagen om op deze link te clicken om de boel te stoppen'.
Klopt. Maar er is tevens expliciete toestemming (te verlenen door op een andere link te klikken) nodig van ofwel de domeinnaamhouder, of de administratieve contactpersoon. Zonder goedkeuring van één van die twee wordt de procedure alsnog gestaakt. De termijn waarin goedkeuring verleend kan worden bedraagt, iirc, zeven dagen. De verhuizing vindt na goedkeuring binnen vijf dagen plaats.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee