There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Dit is zo een 3 weg minijack stekker... 2 daarvan gebruik je voor geluid uit, en 1 voor geluid in. Doordat het Minijack plugje 3 kanalen heeft, stuur hij het ingangssignaal dus je ipad in.
Je kunt er ook een kant en klaar kopen
genaamd : iRig
kost iets van 30 euro... maar bovenstaand heb je voor 2 euro
Zie deze link voor meer info
http://beaugatlin.blogspo...-audio-interface-for.html
FreeReef.nl
Bedankt voor je suggestie, ik heb dit eerder geprobeerd met zo'n AV-kabel, dacht dat dat wel zou werken, maar je hoort continue geluid over de kabel, alsof ie de afstandsbediening zoekt, en na wat rommelen leek het ook wel alsof hij daar een signaal van oppikte, want ineens begon hij met het afspelen van een MP3....
Heb het niet getest op de iPhone, maar mijn iPad met 4.3.3 lijkt dat niet te pikken....
Heb het niet getest op de iPhone, maar mijn iPad met 4.3.3 lijkt dat niet te pikken....
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
Uiteindelijk heb ik dit zelf opgelost, niet door een stekker te maken of kopen maar een combinatie tussen de iPad Camera Connection kit en de AudioFace II (YouTube: AudioFace II USB Audio Interface with the iPad
- YouTube)
Dit werkt echt als een trein!
Dit werkt echt als een trein!