Hé medetweakers,
Ik ben bezig met een excel spreadsheet die een aantal gegevens in het tabblad invoer automatisch converteert naar een tabel met opmaak die ik al heb.
Nu heb ik eindelijk alles werkend, alleen loop ik tegen één probleem aan.
Het werkblad ziet er als volgt uit:
Behalve de koppen Tijd is daaronder Tijd dus een tijdstip.
Zoals je ziet zijn het drie sets met dezelfde data naast elkaar. Echter de namen gaan op een gegeven moment verspringen.
Nu krijg ik het middels macro's en vba niet voor elkaar om alle data van Jan te laten beginnen op één lijn. Als volgt:
Ik heb overal gezocht, gegoogled en nagedacht, maar ik kom niet tot een oplossing.
Iemand?
Ik ben bezig met een excel spreadsheet die een aantal gegevens in het tabblad invoer automatisch converteert naar een tabel met opmaak die ik al heb.
Nu heb ik eindelijk alles werkend, alleen loop ik tegen één probleem aan.
Het werkblad ziet er als volgt uit:
Naam | Tijd | Tijd | Tijd | Naam | Tijd | Tijd | Tijd | Naam | Tijd | Tijd | Tijd |
Jan | Tijd | Tijd | Tijd | Jan | Tijd | Tijd | Tijd | Piet | Tijd | Tijd | Tijd |
Piet | Tijd | Tijd | Tijd | Piet | Tijd | Tijd | Tijd | Kees | Tijd | Tijd | Tijd |
Kees | Tijd | Tijd | Tijd | Henk | Tijd | Tijd | Tijd | Henk | Tijd | Tijd | Tijd |
Henk | Tijd | Tijd | Tijd | Naam | Tijd | Tijd | Tijd | Naam | Tijd | Tijd | Tijd |
Behalve de koppen Tijd is daaronder Tijd dus een tijdstip.
Zoals je ziet zijn het drie sets met dezelfde data naast elkaar. Echter de namen gaan op een gegeven moment verspringen.
Nu krijg ik het middels macro's en vba niet voor elkaar om alle data van Jan te laten beginnen op één lijn. Als volgt:
Naam | Tijd | Tijd | Tijd | Naam | Tijd | Tijd | Tijd | Naam | Tijd | Tijd | Tijd |
Jan | Tijd | Tijd | Tijd | Jan | Tijd | Tijd | Tijd | ||||
Piet | Tijd | Tijd | Tijd | Piet | Tijd | Tijd | Tijd | Piet | Tijd | Tijd | Tijd |
Kees | Tijd | Tijd | Tijd |
Ik heb overal gezocht, gegoogled en nagedacht, maar ik kom niet tot een oplossing.
Iemand?