Ben de afgelopen dagen bezig geweest een nieuw systeem in elkaar te zetten, maar wat ik ook probeer ik krijg de videokaart maar niet aan het werk. Hij is niet zichtbaar in de bios en ook niet in apparaatbeheer. Het vervangen voor een nvidia 8800GT, die werkte in mijn oude pc mocht niet baten, daarentegen werkt de interne gpu wel gewoon. Dus eigenlijk kan ik de processor en het geheugen wel uitsluiten. daarom ook hier ipv pmg
Ik heb alle PCI-e sloten geprobeerd, en ik heb ook geprobeerd om met zo min mogelijk op te starten. De foutindicatielampjes op het moederbord branden niet. Dus dat betekent dat of allebei mijn PCI-e sloten kapot zijn, of dat een radeon 6950 en nvidia8800GT beiden niet compatible zijn met mijn moederbord.
Ook is het een reële optie dat het mijn voeding is, maar 600 watt zou voldoende moeten zijn voor dit geheel. Als ik opstart zonder de PCIeconnectoren, gaan de fans op vol vermogen, terwijl deze anders zachtjes draaien. Ik heb in een andere pc nog een 500watt zitten, zou het de moeite zijn om het met die te proberen?
Iemand ervaring met deze setup? Of iemand die dit probleem eerder gehad heeft? een snelle search gaf geen soelaas jammer genoeg
Systeemspecs:
Ik heb alle PCI-e sloten geprobeerd, en ik heb ook geprobeerd om met zo min mogelijk op te starten. De foutindicatielampjes op het moederbord branden niet. Dus dat betekent dat of allebei mijn PCI-e sloten kapot zijn, of dat een radeon 6950 en nvidia8800GT beiden niet compatible zijn met mijn moederbord.
Ook is het een reële optie dat het mijn voeding is, maar 600 watt zou voldoende moeten zijn voor dit geheel. Als ik opstart zonder de PCIeconnectoren, gaan de fans op vol vermogen, terwijl deze anders zachtjes draaien. Ik heb in een andere pc nog een 500watt zitten, zou het de moeite zijn om het met die te proberen?
Iemand ervaring met deze setup? Of iemand die dit probleem eerder gehad heeft? een snelle search gaf geen soelaas jammer genoeg

Systeemspecs:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung EcoGreen F4EG HD204UI, 2TB | € 59,26 | € 59,26 |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 79,50 | € 79,50 |
1 | Zalman CNPS10X Performa | € 29,46 | € 29,46 |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 171,- | € 171,- |
1 | OCZ ModXStream Pro 600W | € 57,10 | € 57,10 |
1 | OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB | € 88,- | € 88,- |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 67,27 | € 67,27 |
1 | Sapphire HD6950 Dirt3 Edition | € 219,90 | € 219,90 |
1 | Asus P8Z68-V | € 134,- | € 134,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 905,49 |