Hallo iedereen,
Ik heb onlangs een ONKYO 309 versterker aangeschaft.
Ik heb hem met een HDMI kabel aan gesloten op mijn computer (videokaart AMD RADEON 6970).
En mijn beeldscherm is op zijn beurt weer aangesloten op de versterker.
Dus: Computer - versterker - beeldscherm.
Alles werkte goed tot dat ik mijn computer opnieuw opstartte.
Ik krijg nog wel beeld maar helaas geen geluid.
Bij playback devices (ik heb engelse Windows 7 x64) zie ik de hdmi uitgang wel staan en hij zegt dat hij gewoon werkt.
Als ik hem test bij: /speaker properties/advanced zegt hij het volgende: 'this device is already used by an other application..etc'
Maar jammer genoeg heb ik geen applicaties kunnen vinden die het geluid 'blokeert'.
Het raare is, als ik de hdmi kabel een paar keer er in en eruit haal, aan de achterkant van mijn computer, dat hij het dan gewoon weer goed doet.
Ik zou graag willen dat hij het normaal doet.
Want als ik nu de computer herstart doet hij het niet tot dat ik met de kabels ga futselen
Alvast bedankt,
Robin
Ik heb onlangs een ONKYO 309 versterker aangeschaft.
Ik heb hem met een HDMI kabel aan gesloten op mijn computer (videokaart AMD RADEON 6970).
En mijn beeldscherm is op zijn beurt weer aangesloten op de versterker.
Dus: Computer - versterker - beeldscherm.
Alles werkte goed tot dat ik mijn computer opnieuw opstartte.
Ik krijg nog wel beeld maar helaas geen geluid.
Bij playback devices (ik heb engelse Windows 7 x64) zie ik de hdmi uitgang wel staan en hij zegt dat hij gewoon werkt.
Als ik hem test bij: /speaker properties/advanced zegt hij het volgende: 'this device is already used by an other application..etc'
Maar jammer genoeg heb ik geen applicaties kunnen vinden die het geluid 'blokeert'.
Het raare is, als ik de hdmi kabel een paar keer er in en eruit haal, aan de achterkant van mijn computer, dat hij het dan gewoon weer goed doet.
Ik zou graag willen dat hij het normaal doet.
Want als ik nu de computer herstart doet hij het niet tot dat ik met de kabels ga futselen

Alvast bedankt,
Robin