Toon posts:

MSI moederbord vervangen MSI k9A2GM-F V3 am2+ amd740V DDR2 V

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 412448

Topicstarter
Mijn moederbord (MSI k9A2GM-F V3 am2+ amd740V DDR2 V) (2,5 jaar oud) is overleden. gisteren begon hij te stinken en de pc stopte.

nu start de pc op, maar na enkele minuten stopt ie.

heb em even opengemaakt en er is een component (soort keramisch ringetje met draad erom heen) zwart geworden en er zit een zwarte vlek op het moederbord, en op de bodem van de kast.

heb even met de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb, en deze geven aan hem te kunnen repareren. dit zie ik niet zitten aangezien een nieuw maar moederbord 50 euro kost, en de reparatie begint bij 50 euro onderzoeks kosten.

is een goede vervanger voor dit moederbord de asus m2n68?
ik heb een miditower kast. past het asus moederbord hierin?

beveelt iemand een andere vervanger aan?

bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Betreft het passen: neem de afmetingen van de moederbord en kast door. Normaal zou dat wel moeten passen ;)

http://tweakers.net/price...ket-am2-moederborden.html
De Asus M2N68-AM PLUS is op dit moment het populairst volgens de Pricewatch in de AM2 categorie. Denk dat het niet een miskoop zou zijn.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Anoniem: 412448

Topicstarter
klopt het dat wanneer ik een pre install windows heb (op de pc gezet door de paarse winkel met gele letters. *a*a*i*g*t) en ik mijn moederbord vervang door een ander merk moederbord mijn windows niet meer geactiveerd kan worden?

het msi moederbord is niet meer te verkrijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 400548

Als ik het goed heb pas bij de derde keer,qua hardware vervanging

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee