Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Topicstarter
Dag beste mede-tweakers...

Ik ben op zoek naar een metalen (of glazen) muismat, medium tot groot, liefst met polssteun. Ik gebruik momenteel een Razer Vespula, maar daarvoor had ik een Razer Exactmat + Rest. Spijtig genoeg maken ze geen Exactmats meer, want dat was nu echt de muismat die alles had wat ik wilde :P.

Enigste Razer muismat die van metaal is, is de Ironclad op dit moment, maar zonder polssteun en nogal prijzig. Dus men vraag was of de lieve mensen hier uit de community nog enige goede tips hebben voor een nieuwe mat, merk maakt weinig uit zolang hij maar max rond de 50 euro kost en de bovengenoemde spec heeft.

Of tips hoe ik de slijtage van men Excatmat kan aanpakken om die te recycleren zijn ook welkom!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Op metalen matten zie je slijtage best snel. En ze zijn stukken duurder dan 'normale' matjes.
Wat is de precies de reden dat je een metalen mat wilt? Of puur voor de looks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Topicstarter
Vind ze gewoon algemeen aangenamer om op te spelen omdat ik van snelle gladde matten hou. Ook omdat ze "koeler" aanvoelen dan de kunststoffen gladde matten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt miss raar maar als je metaal wilt probeer dan iets te vinden met een teflon laag , desnoods snij je de binnenkant uit een antie aanbakpan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Topicstarter
Ondertussen een ProPad van Razer besteld, is zo goed als hetzelfde als een Exactmat maar dan in een ander kleurtje :)

Pagina: 1