Toon posts:

[Macbook Pro 13 inch] Kapot bij aankomst

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• schorpioen7
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12-2022
IK heb sinds 16 dagen een Macbook pro 13 inch gekocht,super tevreden,alleen vanmorgen om 09.45 uur een update gedaan van Apple ,daarna zou hij automitisch opnieuw opstarten,maar tot mijn stomme verbazing deed hij niets meer.Heb Helpdesk gebeld ,moest toen enkele toetsen inhouden en opniew opstarten ,lukte niet.De Helpdesk van Apple zei ik moest maar terug naar de winkel gaan.Daar hebben ze vanalles geprobeerd,maar uiteindelijk wisten ze het ook niet.Heb hem toen daar gelaten en ze zouden hem opsturen.....ik ben zeer teleurgesteld in deze dure aankoop,iemand misschien een tip,of iemand zoiets ook meegemaakt?

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05 15:10

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Kan gewoon hardware failure zijn, oftewel dikke pech. Maar ik weet niet waar je heen wilt met dit topic? Apple zal waarschijnlijk je MacBook kosteloos herstellen of vervangen mits er uiteraard geen user abuse wordt geconstateerd.

• schorpioen7
wat betekent : User abuse ?

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07
Dat je 'm naar de gallemiezen hebt geholpen. Omstoten van een glas water, of uit je handen laten vallen bijvoorbeeld

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05 15:10

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ja user abuse zijn alle schadegevallen aan producten die te wijten zijn aan de klant en niet aan Apple. Waaronder bijvoorbeeld het blootstellen aan vocht of het laten vallen de tafel of iets dergelijks.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 17:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Het is uiteraard erg vervelend als je eerste Mac-aankoop niet helemaal uitpakt zoals gehoopt. Naar alle waarschijnlijkheid heb je inderdaad een model met een hardware defect getroffen, en zoals met alle electronica; dat kan gebeuren. En normaal gesproken zal Apple dat ook adequaat oplossen.

Wat dan precies het doel is van dit topic, ontgaat me een beetje. We kunnen hier niet echt iets doen om bij te dragen aan het werkend krijgen van je Mac, en ook een topic vol met 'mijn Mac was stuk en toen... ' verhalen lijkt me nou niet echt nuttig.

Dus, waarom dit topic?

Launching containers into space

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schorpioen7
sorry dan,voor mij de eerste keer dat ik jullie bezoek met dit Topic,ik zal je dan ook niet meer lastigvallen ,ik ik moest toch ff mijn ei kwijt,prettig weekend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 08:36
In de tussentijd kun je ook dit topic lezen: Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 6

Kun je je alvast voorbereiden wanneer je Apple terug komt! Staat tjokvol info over handige programma's etcetera

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 17:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

schorpioen7 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:41:
sorry dan,voor mij de eerste keer dat ik jullie bezoek met dit Topic,ik zal je dan ook niet meer lastigvallen ,ik ik moest toch ff mijn ei kwijt,prettig weekend.
Je bent uiteraard van harte welkom op GoT :) En als je straks je Mac weer terug hebt kan ik je ook van harte aanbevelen om de Apple Talk subfora eens goed door te kijken.
Mi6 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:16:
In de tussentijd kun je ook dit topic lezen: Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 6

Kun je je alvast voorbereiden wanneer je Apple terug komt! Staat tjokvol info over handige programma's etcetera
Dat dus :)

Launching containers into space

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee