IK heb sinds 16 dagen een Macbook pro 13 inch gekocht,super tevreden,alleen vanmorgen om 09.45 uur een update gedaan van Apple ,daarna zou hij automitisch opnieuw opstarten,maar tot mijn stomme verbazing deed hij niets meer.Heb Helpdesk gebeld ,moest toen enkele toetsen inhouden en opniew opstarten ,lukte niet.De Helpdesk van Apple zei ik moest maar terug naar de winkel gaan.Daar hebben ze vanalles geprobeerd,maar uiteindelijk wisten ze het ook niet.Heb hem toen daar gelaten en ze zouden hem opsturen.....ik ben zeer teleurgesteld in deze dure aankoop,iemand misschien een tip,of iemand zoiets ook meegemaakt?
Kan gewoon hardware failure zijn, oftewel dikke pech. Maar ik weet niet waar je heen wilt met dit topic? Apple zal waarschijnlijk je MacBook kosteloos herstellen of vervangen mits er uiteraard geen user abuse wordt geconstateerd.
Dat je 'm naar de gallemiezen hebt geholpen. Omstoten van een glas water, of uit je handen laten vallen bijvoorbeeldschorpioen7 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:20:
wat betekent : User abuse ?
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Ja user abuse zijn alle schadegevallen aan producten die te wijten zijn aan de klant en niet aan Apple. Waaronder bijvoorbeeld het blootstellen aan vocht of het laten vallen de tafel of iets dergelijks.
Het is uiteraard erg vervelend als je eerste Mac-aankoop niet helemaal uitpakt zoals gehoopt. Naar alle waarschijnlijkheid heb je inderdaad een model met een hardware defect getroffen, en zoals met alle electronica; dat kan gebeuren. En normaal gesproken zal Apple dat ook adequaat oplossen.
Wat dan precies het doel is van dit topic, ontgaat me een beetje. We kunnen hier niet echt iets doen om bij te dragen aan het werkend krijgen van je Mac, en ook een topic vol met 'mijn Mac was stuk en toen... ' verhalen lijkt me nou niet echt nuttig.
Dus, waarom dit topic?
Wat dan precies het doel is van dit topic, ontgaat me een beetje. We kunnen hier niet echt iets doen om bij te dragen aan het werkend krijgen van je Mac, en ook een topic vol met 'mijn Mac was stuk en toen... ' verhalen lijkt me nou niet echt nuttig.
Dus, waarom dit topic?
Launching containers into space
sorry dan,voor mij de eerste keer dat ik jullie bezoek met dit Topic,ik zal je dan ook niet meer lastigvallen ,ik ik moest toch ff mijn ei kwijt,prettig weekend.
In de tussentijd kun je ook dit topic lezen: Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 6
Kun je je alvast voorbereiden wanneer je Apple terug komt! Staat tjokvol info over handige programma's etcetera
Kun je je alvast voorbereiden wanneer je Apple terug komt! Staat tjokvol info over handige programma's etcetera
Je bent uiteraard van harte welkom op GoTschorpioen7 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:41:
sorry dan,voor mij de eerste keer dat ik jullie bezoek met dit Topic,ik zal je dan ook niet meer lastigvallen ,ik ik moest toch ff mijn ei kwijt,prettig weekend.

Dat dusMi6 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:16:
In de tussentijd kun je ook dit topic lezen: Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 6

Launching containers into space
Pagina: 1