Op dit moment werkt deze box volledig conform verwachting echter ik heb nog vragen over de VOIP configuratie.
De 3790 wordt de vervanger van de Linksys SPA3K, die volledig gecustomized is.
De gewenste dailplan 'to be' stituatie is:
- Altijd bellen via Voipcheap mbv volledige internationaal nummer (dus 0031203248763 of 003133676722)
- Draai een 9 om te bellen via de PSTN lijn en kies daarna het gewenste nummer
- Substitue * met een deel van een telefoonnummer bijv 0020456
- Definieer GSM 1 en 2 als snelkies nummer via 3# en 4#
- 112 en 0800 nummers via de PSTN lijn
Ik heb de laatste versie van de firmware en de inkomende lijnen (PSTN en Budgetphone) werken prima. Uitgaand is nog niet ingericht maar er zijn dus wel twee Internet Phone nummers ingericht: 1) Budget Phone en 2) Voipcheap
Dat de linksys veel mogelijkheden heeft is niet nieuw, maar het zou mooi zijn indien ik dicht in de buurt kwam.
Vraag:
- Heeft iemand een betere handleiding/screenshots dan ik tot op heden op het internet heb gevonden ?
- Hoe richt ik het bovenstaande zo goed mogelijk in
Alvast bedankt voor je hulp
De 3790 wordt de vervanger van de Linksys SPA3K, die volledig gecustomized is.
De gewenste dailplan 'to be' stituatie is:
- Altijd bellen via Voipcheap mbv volledige internationaal nummer (dus 0031203248763 of 003133676722)
- Draai een 9 om te bellen via de PSTN lijn en kies daarna het gewenste nummer
- Substitue * met een deel van een telefoonnummer bijv 0020456
- Definieer GSM 1 en 2 als snelkies nummer via 3# en 4#
- 112 en 0800 nummers via de PSTN lijn
Ik heb de laatste versie van de firmware en de inkomende lijnen (PSTN en Budgetphone) werken prima. Uitgaand is nog niet ingericht maar er zijn dus wel twee Internet Phone nummers ingericht: 1) Budget Phone en 2) Voipcheap
Dat de linksys veel mogelijkheden heeft is niet nieuw, maar het zou mooi zijn indien ik dicht in de buurt kwam.
Vraag:
- Heeft iemand een betere handleiding/screenshots dan ik tot op heden op het internet heb gevonden ?
- Hoe richt ik het bovenstaande zo goed mogelijk in
Alvast bedankt voor je hulp