Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een samsung omnia i900 met 16 G en ik zie dat mijn hoofdgeheugen bijna vol is, terwijl ik er nauwelijks wat op heb staan....Er zou toch veel op moeten kunnen? Hoe kan ik dat legen? ik wil best een harde reset doen, maar ik wil al mijn sms berichten en foto's niet kwijt. hoe kan ik dat voorkomen?
Kan iemand mij helpen? Ik moet toch ook eigenlijk meer met mijn telefoon kunnen, zoals navigatie etc?
Hopelijk kan iemand mij helpen.

groetjes ruth

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT wat meer eigen inzet van onze gebruikers. Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Verwijderd

Foto's kan je toch gewoon op je computer zetten met Zune?

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:02
Het is een Omnia met windows mobile :z .

Het is zo moeilijk te zeggen waardoor het hoofdgeheugen vol kan zitten. Kan je in instellingen kijken of de 16GB wel het enige is aan ruimte? Meestal wordt dat grote geheugen in Windows Mobile aangeduid als Intern Geheugen. Het hoofdgeheugen is vaak kleiner.

Verwijderd

cpt.skydiver schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:48:
Het is een Omnia met windows mobile :z .

Het is zo moeilijk te zeggen waardoor het hoofdgeheugen vol kan zitten. Kan je in instellingen kijken of de 16GB wel het enige is aan ruimte? Meestal wordt dat grote geheugen in Windows Mobile aangeduid als Intern Geheugen. Het hoofdgeheugen is vaak kleiner.
Oh, dan moet hij eerst beginnen met het in het goede hok posten. Of ze moeten dit hok renamen :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 17:14 ]