Toon posts:

Sharp LC46E810 Edge LED of Full LED?

Pagina: 1
Acties:

• at00mb0m
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02 18:23
de sharp lc46e810 is momenteel in de aanbieding bij de media markt (700 euro).
Als ik in folder kijk staat dat het een LED tv is,100hz,117cm en fullhd.

Ik vraag me af of deze tv daadwerkelijk ook full LED is in plaats van led back light ofzo.
Want er zijn ook e-varianten zoals de lc46e810e en die is lcd+led backlight.

IEmand enige idee ? en is dit een goede koop ?

Groet en een fijne dag verder

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Volgens mij ga je voor 700 euro geen 46" TV vinden met Full LED Backlight, denk dat de Mediamarkt dan ook gewoon de "E" weg heeft gelaten en dit een LED Edge Backlight is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 15:05
FeaR schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:44:
Volgens mij ga je voor 700 euro geen 46" TV vinden met Full LED Backlight, denk dat de Mediamarkt dan ook gewoon de "E" weg heeft gelaten en dit een LED Edge Backlight is.
Ik heb een backlit LED backlight Sharp van (vorig jaar) 800 euro, gekocht in een aanbieding bij de Saturn. Het kan dus wel :)

Echter staat op de site van Sharp dat het een edge-lid scherm betreft.

• at00mb0m
FeaR schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:44:
YouTube: ‪Sharp AQUOS LED tv's LE810 serie. Met Sharp LC-40LE810 + LC46 LE810. Video!‬‏

Dit is een link van een filmpje van plasmadiscounter.
De gozer zegt dat de tv led technologie gebruik, kan je misschien uit dit filmpje afleiden of het een full LED tv is?

Groet

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

at00mb0m schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:15:
[...]De gozer zegt dat de tv led technologie gebruik, kan je misschien uit dit filmpje afleiden of het een full LED tv is?
Alleen de woorden "LED technologie" zeggen niets. Dat is hetzelfde als zeggen dat ik een zescilinder in mijn auto heb. Maar is het een V6 of een zes-in-lijn ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• at00mb0m
Oke dat snap ik :p, ik ga denk ff morgen kijken ofzo bij de mm en ff vragen aan een medewerker of dat ding nou echt full led is of niet ...

• at00mb0m
FeaR schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:25:
[...]

Alleen de woorden "LED technologie" zeggen niets. Dat is hetzelfde als zeggen dat ik een zescilinder in mijn auto heb. Maar is het een V6 of een zes-in-lijn ;)
En trouwens het viel me ook op dat de contrastratio vrij hoog was namelijk 4000000:1

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

Tja... LED he, dan mag dat. Zegt alleen niets ;)

He is trouwens 'gewoon' edge LED, maar wel een erg mooie.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• at00mb0m
mr.paaJ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:54:
Tja... LED he, dan mag dat. Zegt alleen niets ;)

He is trouwens 'gewoon' edge LED, maar wel een erg mooie.
Is het die 700 waard denk je?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

De vormgeving moet je natuurlijk aanstaan, maar: het is een prima TV met 3 jaar garantie, meer dan €100 goedkoper dan de goedkoopste NL webshop én de laagste prijs voor een 46" LED scherm: pricewatch

... dus ja ;)

Geen netwerk functies maar voor het prijsverschil met een Samsung/Sony koop je er een Dune mediaspeler bij.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee