Ik heb hier een ouwe pc van mijn broer en doe een poging die helemaal te installeren, maar met de RAID controller wil het niet lukken.
System:
Mobo: Asus P5P41TUSB3
Chipset: Intel G41
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 @2666Mhz
Mem: 2x 2048 DDR3-SDRAM
Video: NVIDIA GeForce 8800GTX
HD: 2x Seagate ST3250410AS Sata 250GB RAID Mirrored
OS: Windows 7 Home Premium Editie Media Center SP1 64-bit
En natuurlijk:
Promise Technology PDC20621 FastTrak S150 SX4FastTrak SX4000 lite (IDE)
Basically een SX4000.
Daaraan hangend: 4x 320Gb HD
Ik weet het, kan makkelijker tegenwoordig, maar het zit er in, en moet gewoon kunnen werken.
Anders is het toch weer een geval van meer geld uitgeven, en da's nie nodig.
Het probleem is dus dat ik nergens de 64-bit drivers kan vinden, niet van XP/VISTA/7.
Deze zouden waarschijnlijk allemaal wel werken.
Nieuwste drivers die ik kon vinden FastTrak SX series driver 2.00.0.25 van hun eigen site.
Windows 7 kan zelf online ook geen passende drivers vinden.
Weet iemand of ze er zijn of waar ze te vinden zijn ?
Ook heb ik wel gehoord dat het mogelijk is om eventueel de drivers toch te gebruiken met een soort compatibility mode ? Zoals sommige oudere programma's in principe ook gerund kunnen worden als je ze in een bepaalde compatibility mode draait ?
Het systeem heeft gewoon constant gedraaid onder een 32-bit systeem, en er staan ook best wel wat gegevens op waarvan het best jammer zou zijn als die ineens weg zijn.
Enige discussie over de zinnigheid van de controller, of welke beter is, of hoe het beter kan zijn niet echt nodig. Ik heb dit systeem nou eenmaal, en ook geen cash meer om ff een rij andere hd's danwel controller te shoppen...
Ik hoop dat iemand het gouden ei voor me kan leggen !
Alvast bedankt !
System:
Mobo: Asus P5P41TUSB3
Chipset: Intel G41
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 @2666Mhz
Mem: 2x 2048 DDR3-SDRAM
Video: NVIDIA GeForce 8800GTX
HD: 2x Seagate ST3250410AS Sata 250GB RAID Mirrored
OS: Windows 7 Home Premium Editie Media Center SP1 64-bit
En natuurlijk:
Promise Technology PDC20621 FastTrak S150 SX4FastTrak SX4000 lite (IDE)
Basically een SX4000.
Daaraan hangend: 4x 320Gb HD
Ik weet het, kan makkelijker tegenwoordig, maar het zit er in, en moet gewoon kunnen werken.
Anders is het toch weer een geval van meer geld uitgeven, en da's nie nodig.
Het probleem is dus dat ik nergens de 64-bit drivers kan vinden, niet van XP/VISTA/7.
Deze zouden waarschijnlijk allemaal wel werken.
Nieuwste drivers die ik kon vinden FastTrak SX series driver 2.00.0.25 van hun eigen site.
Windows 7 kan zelf online ook geen passende drivers vinden.
Weet iemand of ze er zijn of waar ze te vinden zijn ?
Ook heb ik wel gehoord dat het mogelijk is om eventueel de drivers toch te gebruiken met een soort compatibility mode ? Zoals sommige oudere programma's in principe ook gerund kunnen worden als je ze in een bepaalde compatibility mode draait ?
Het systeem heeft gewoon constant gedraaid onder een 32-bit systeem, en er staan ook best wel wat gegevens op waarvan het best jammer zou zijn als die ineens weg zijn.
Enige discussie over de zinnigheid van de controller, of welke beter is, of hoe het beter kan zijn niet echt nodig. Ik heb dit systeem nou eenmaal, en ook geen cash meer om ff een rij andere hd's danwel controller te shoppen...

Ik hoop dat iemand het gouden ei voor me kan leggen !
Alvast bedankt !
[Voor 15% gewijzigd door gabiballetje op 29-06-2011 19:48]