• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-04 10:16

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Topicstarter
Voor een projectje ben ik op zoek naar het volgende:

Ik wil op een webpagina een Google Maps embedden met daarop een LIVE tracking van een fietstocht.
Één van de personen die meefietst is voorzien van een Wildfire S.

Nu heb ik legio programma's geprobeerd, maar nog niet echt wat gevonden.
Instamapper komt redelijk in de buurt van wat ik wil, echter deze kan via de 'public' service maar 100 punten onthouden. Op een tocht van 7 uur kan ik dan maar 1x per 4 minuten (ongeveer) een update geven. Dat is niet echt veel.

Verder wel andere dingen geprobeerd, maar deze houden OF geen geschiedenis bij OF kunnen pas na afloop de route uploaden.

Ik ben desperaat!!! Ik heb dit vrijdag eigenlijk al nodig :-(

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:46
Mocht je de kennis hebben dan zou je zoiets zelf kunnen programmeren. Echter kan ik je wel alvast vertellen dat zeven uur gps- en netwerkcommunicatie 'em niet gaat worden :). Als je de helft van de tijd haalt mag je denk ik blij zijn.

Althans dat kan ik je uit ervaring vertellen uit een recent project met dezelfde functionaliteit.

• maceddy2004

maceddy2004

Topicstarter
Het is ook sowieso de bedoeling om 2 accu's mee te nemen :P

Dan wil het wellicht net...

Programmeren is aan mij helaas niet besteed...

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:57

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 21:20
Google latitude?

• maceddy2004

maceddy2004

Topicstarter
Endomondo kende ik nog niet, ben ik nu aan het testen.

Latitude is geen optie, al mee getest.. Die houft geen route bij.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:58
Endomondo zal ook afvallen; die uploadt de route pas nadat je de rit hebt stopgezet....

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 11:50
Ook al in de Android Market gezocht?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:28
Google Latitude is hier zo een beetje voor bedoeld
Bijhouden van de route kan zo te zien Glympse

[Voor 16% gewijzigd door frickY op 29-06-2011 17:07]

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:54
Runkeeper Elite, de betaalde variant van runkeeper?
zie www.runkeeper.com

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dit inderdaad.
StarC schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:06:
Runkeeper Elite, de betaalde variant van runkeeper?
zie www.runkeeper.com

• maceddy2004

maceddy2004

Topicstarter
Leftblank schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:44:
Endomondo zal ook afvallen; die uploadt de route pas nadat je de rit hebt stopgezet....
Nee dat gaat wel goed, gister getest.
Deze geeft alleen op de live tracking page de units in imperial ipv metric...
Na opnieuw op metric zetten in profiel gaat het nu wel goed...

Dus niet op alle pc's waar ik dit bekijk.. Hoezo vaag...

Runkeeper? Deze had ik ook geprobeerd, maar daar kon ik niet echt mee uit de voeten...

Runtastic Pro, zelfde verhaal...

Glympse even proberen, ziet er veelbelovend uit, maar maximaal 4 uur tracking.

[Voor 11% gewijzigd door maceddy2004 op 30-06-2011 12:00]

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 21:44
Met Oruxmaps (app) en Mapmytracks (website) kan dit ook.
Zie manual Oruxmaps http://www.oruxmaps.com/manual_en.html en zoek op "live" :

6.-Map My Tracks: configures your account for live tracking in this place

• GarminH
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2017
iemand die me hiermee eventueel kan helpen.

Ik wil runtastic pro gaan gebruiken voor mijn marathon als tracking systeem (met 3g) aan, iemand een idee hoeveel data dit zal verbruiken?
Heb 500mb gratis in mijn abonnement en wil wel eens weten hoeveel het ongeveer verbruikt.

bedankt

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
GarminH schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:56:
iemand die me hiermee eventueel kan helpen.

Ik wil runtastic pro gaan gebruiken voor mijn marathon als tracking systeem (met 3g) aan, iemand een idee hoeveel data dit zal verbruiken?
Heb 500mb gratis in mijn abonnement en wil wel eens weten hoeveel het ongeveer verbruikt.

bedankt
2 dingen:
- je kaapt een topic van 3 jaar oud met een totaal andere vraag
- je hebt duidelijk niet runtastic dataverbruik in google ingetikt, 1 van de eerste hits is deze pagina:
http://www.start-to-run.b...over-runtastic-t2058.html
met dezelfde vraag en een duidelijk antwoord.

daarnaast zou je het ook prima met een klein rondje uit kunnen proberen, en ook zoals in de link kan je data uitzetten tijdens het lopen.

verder is bv 40 km met google maps navigeren ook een paar MB of hooguit enkele tientallen MB's. Dus zolang je niet elke dag een marathon gaat lopen zal dit zeker geen probleem zijn

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:29

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Topic kaping is inderdaad niet de bedoeling, niet doen. Heb je een specifieke vraag waar je zelf net uit komt, open dan een nieuw topic. Aangezien je antwoord al vrij eenvoudig zelf te vinden was denk ik dat je de volgende keer iets meer je best moet doen om je vraag zelf te beantwoorden ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:41
Zo jammer dat door het overlijden van de maker van http://www.trackr.eu de app nooit van de grond meer is gekomen. Was echt de beste tracking app die ik ooit gehad heb :(

[Voor 3% gewijzigd door Boinkie op 04-04-2014 08:56]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee