Ik heb een Cisco 891 router die twee "wan poorten" heeft. 1 poort is 100 Mbit/s en de andere is gigabit/s. De router heeft verder 8 100 Mbit/s switchpoorten. Verder heb ik Cisco 2960 switch met 8 Gbit/s poorten. Nu vraag ik mij af of het uberhaupt mogelijk is om twee 100 Mbit/s poorten te bundelen tot een snelheid van 200 Mbit/s. Ik heb namelijk twee internet providers, UPC 120 Mbit/s en XS4ALL 40 Mbit/s.
Ik heb wel gezocht op Google maar daar vond ik alleen iets over multilink framerelay en ik geloof niet dat dat is wat ik zoek. Het zou mij al veel helpen als iemand mij kan vertellen of het mogelijk is wat ik wil, en als dat zo is, hoe de techniek heet waar ik verder op kan zoeken. Bij voorbaat dank.
Ik heb wel gezocht op Google maar daar vond ik alleen iets over multilink framerelay en ik geloof niet dat dat is wat ik zoek. Het zou mij al veel helpen als iemand mij kan vertellen of het mogelijk is wat ik wil, en als dat zo is, hoe de techniek heet waar ik verder op kan zoeken. Bij voorbaat dank.
[ Voor 0% gewijzigd door RazorBlade72nd op 30-06-2011 00:02 . Reden: ik schreef twee lan poorten, dat moet zijn twee wan poorten. ]
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |