dag mensen. ik heb een half jaar geleden een Phonic Helixboard 12 Firewire Mk 2 (mond vol
) gekocht, maar dat ding heeft kuren. punt is, de metalen plaat die erin zit voor koeling is niet afdoende. die plaat wordt als ik hem gebruik te heet om aan te raken, waardoor de firewire interface in dat ding uitgaat en ik dus geen geluid meer heb. punt is, hoe moet ik dit koelen? ik heb er een tijdje een casefan tegenaan gezet aangesloten op een 9V-batterij, maar die batterij is met 2-3 dagen leeg. en ze kosten €5,- per stuk, dus dat is geen optie.
ik zat te denken om de case die er normaal omheen zit een beetje stuk te zagen en er 2 10mm fans in te zetten om een beetje luchtstroom erdoorheen te krijgen. maar het punt is, waar sluit ik die op aan? ik denk dat als er een plek is om dit te vragen, dan moet het hier zijn
.
maar anyway, hij is al 2e hands, en de garantie (maar 1 jaar
) is in februari afgelopen, dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, aangezien ik geen enkele plek weet om 'm heen te brengen.
een aantal plaatjes:

--

--

--

edit: echte thumbnails lukt niet om een of andere reden, terwijl ik toch de FAQ heb gevolgd... nou ja, zo werkt het ook.

ik zat te denken om de case die er normaal omheen zit een beetje stuk te zagen en er 2 10mm fans in te zetten om een beetje luchtstroom erdoorheen te krijgen. maar het punt is, waar sluit ik die op aan? ik denk dat als er een plek is om dit te vragen, dan moet het hier zijn

maar anyway, hij is al 2e hands, en de garantie (maar 1 jaar

een aantal plaatjes:

--

--

--

edit: echte thumbnails lukt niet om een of andere reden, terwijl ik toch de FAQ heb gevolgd... nou ja, zo werkt het ook.