Toon posts:

[Aanschaf] Nieuwe pc via Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-04 20:57
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe pc. Budget is momenteel niet erg hoog en hoeft voor mij ook niet high end te zijn. Games die er op moeten draaien zijn MW2, Wow, etc.
Nu ben ik onderstaande aanbieding tegen gekomen, wat vinden jullie hiervan?

http://link.marktplaats.nl/1000878979

nhoud PC (uit voorraad leverbaar):
-CPU: AMD Phenom2 Quadcore X4-840 3.2ghz (64bit en 32Bit)
-Optical: LG Sata Dual Layer DVD brander GH22NS RAM
-Grafisch: ATI-Radeon HD6770-1024Mb HDMI DVI Dual screen
-Voedi ng: Krachtige Stille 12cm 550W voeding
-HDD: SATA3-600 1TB (1000Gb) SEAGATE 7200rpm
-Geheugen: Original Micron Elixir 4Gb DDR3 1333mhz (dual channel, 4x geheugenslots aanwezig)
-Moederbord: Asrock Full-ATX 770DE ATi770 Chipset Crosffire
-2x E-Sata, 6x USB 2.0 (2x USB2.0 front met audio (hoofdtelefoon & microfoon) front.
-Gbit 10/100/1000 Lan netwerk, 7.1 Digital Sound HDaudio (6x jack aansluiting + Digitaal)
-Crossfire X (2x PCI-E, mogelijk om een 2e VGA te plaatsen)
-3x PCI, 2x PCI-I, 6x Sata300 (raid)
-Afmeting behuizing: 17.5 cm x 43.5 cm x 45 cm
(ruimte voor 4x 5.25 en 4x 3.5)
-1 jaar garantie

Alvast bedankt

Pizza!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02 20:02
Ik zou zeggen zoek de losse onderdelen op in de Pricewatch, houd daarbij in gedachte dat je hem niet zelf hoeft samen te stellen en bedenk dan of het rendabel is om em te halen.

Die games zal ie sowieso wel kunnen draaien denk ik.

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:45

Dennis1812

Amateur prutser

de 6770 draait die games gemakkelijk, hoe weet ik dit? ik heb de 6770 ook en hij draait wel zwaardere games(wow weet ik niet, mw2 draait hij easy op high the witcher 2 is zwaarder als wow volgens mij en draait hij ook op high)

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Diederik Overeem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI R6770-MD1GD5€ 90,99€ 90,99
1Seagate Barracuda ST31000524AS, 1TB€ 44,-€ 44,-
1LG GH22NS70 Zwart€ 7,-€ 7,-
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G€ 26,68€ 26,68
1AMD Phenom II X4 840 Boxed€ 79,50€ 79,50
1Asrock M3A770DE€ 48,04€ 48,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 296,21

Zonder kast en in elkaar zetten. En volgens mij klopt trouwens die prijs van de dvd speler niet, maar op de website staat dezelfde prijs. Dus kosten technisch klopt het wel.

• KinZikor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:00
De verkoper heeft ook niet het type van de voeding genoemd, is de moeite waard om hier even naar te informeren. Vaak wordt hierop bezuinigd en dit komt niet ten goede van de stabiliteit van je systeem.

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-04 20:57
KinZikor schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:35:
De verkoper heeft ook niet het type van de voeding genoemd, is de moeite waard om hier even naar te informeren. Vaak wordt hierop bezuinigd en dit komt niet ten goede van de stabiliteit van je systeem.
Ik heb het even gevraagd en deze zit er in: 550W MStech voeding

Pizza!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:25
Merijn21 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:14:
[...]

Ik heb het even gevraagd en deze zit er in: 550W MStech voeding
MStech is niet echt goed. Waarschijnlijk zul je er trouwens geen problemen door krijgen hoor.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Het is hier niet de bedoeling dat er losse aankoopadviestopics worden geopend. Hiervoor hebben we de zogenaamde BBG's. Deze zijn te vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Neem voor meer informatie ook eens het CSL beleid door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee