• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 20:06

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Dit is misschien al eens eerder gepost, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Ik heb een nokia 8210 waar ik dus een logo heb heengestuurd. Deze heb ik opgeslagen in de bellergroep Familie.

Hoe krijg ik het nou voormekaar dat ie dus gewoon zichtbaar wordt? Ik krijg het nl. niet voormekaar ;(

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

Verwijderd

er zijn 2 soorten logo`s.. operator logo`s en bellergroep logo`s.. operator logo`s zijn zichtbaar op je beeldscherm, dus ipv kpn heb je een logo...
een bellergroep logo kan te toekiezen als je in je telefoonboek naar opties gaat en dan naar bellergroepen, dan kan je een naam een bellergroep toegeven.. dus een beltoon en een logo... try it!!

• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 20:06

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Ik bedoel dus inderdaad het operator logo. Had ik ff moeten zeggen jah :)

Hoe krijg ik dit voormekaar, want ik krijg em dus alleen maar in de bellergroepen.

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Hoe heb je het logo erheen gestuurd?

En je kan iig geen belgroep logo's in je telefoon gebruiken als operator logo.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 19 maart 2001 14:22 schreef EelCapone het volgende:
Ik bedoel dus inderdaad het operator logo. Had ik ff moeten zeggen jah :)

Hoe krijg ik dit voormekaar, want ik krijg em dus alleen maar in de bellergroepen.
Je moet dan een operator logo naar je telefoon toe sturen.

Bijv. bij bolt-blue kan je dat gratis doen, klik je op save zodra je hem hebt verstuurd en dan heb je het voor elkaar. :)