Tweakers.net heeft ook niet niet die nickregels opgesteld om een AT- lijst er mooi uit te laten zien, maar om geen excessieve nicknames te krijgen.
Universal Creations (een modje) daarentegen wordt bij mij wel tweeregelig, maar ik stoor me er niet zo aan. Ook het Sandy Bridge topic zorgt voor tweeregeligheid, maar dat komt door het aantal pagina's.
[ Voor 103% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-06-2011 00:35 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Edit: het is inderdaad niet echt lelijk, maar is het niet de bedoeling één regel per topic te houden?
Edit2: Laat dus maar lekker hangen, ik stoor me er niet aan, het viel gewoon op om één of andere reden (studiestress
[ Voor 51% gewijzigd door Technicality op 29-06-2011 00:39 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
edit: oh wacht, dat komt natuurlijk door de table-layout:fixed - je loopt dan het risico dat nicknames gaan overlappen met de inhoud van de volgende kolom. Hoewel in active topics de inhoud van die kolom weer gecentreerd is wat dat risico ook weer klein maakt...
Ik zie dit echter niet als een high-prio issue. Een lange titel en veel pagina's kan nu ook al zorgen voor wrapping en dat komt denk ik vaker voor...
[ Voor 50% gewijzigd door crisp op 29-06-2011 00:45 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 00:44 . Reden: verplichte toegevoegd :p ]