Toon posts:

Her installie naar HD Crash Asus K51AC

Pagina: 1
Acties:

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:03
Na vele pogingen het zelf op te lossen, vraag ik hulp bij de heren tweakers
Mijn HD is gechrash, na de garantie anders had ik misschien aanspraak kunnen maken op de garantie. heb van de nood een deug gemaakt, grotere HD besteld.

nu heb ik mijn herstel CD gebruiken met Windows 7 (64bits)
dit is de orginele cd die bij mijn laptop zat, heb ook de restore cd gemaakt heb ook de cd met hulpbronnen.
Installatie verloopt niet meteen goed, maar na wat geduld gaat het toch beginnen. als alles klaar Windows 7 werkt dan weer komt er een programmatje op dat System Preparation Tool3.14 heet. dit blijft terugkomeniedere keer als ik opstart, jullie begrijpen dat ik daar van afwil.

Heb op google diverse manieren gevonden hoe te handelen. maar niet een kwam met de oplossing . Als ik er een van uitvoer slaat mijn pc vast met de een melding waar ik de tekst van kwijt ben, de kenner weet vast wel wat ik bedoel.het lijkt er op dat de laptop met iets bezig is want de animatie het streepje veranderd van kleur. ook het lampje van de HD knippert soms.
wie weet een oplossing.

• Anoniem: 261479
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
System preparation tool is een tooltje die Asus gebruikt voor de installatie, je zal je laptop aan moeten laten staat als dat tooltje in beeld is, hij gaat dan alle data naar je harde schijf kopieren. Dit kan tot ongeveer een uurtje duren, hij zou na een tijdje ook een voortgangsbalkje moeten tonen.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 13:31

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Je kan ook een schone installatie doen (zonder al die toeters en bellen) maar dan zul je aan een andere CD/DVD van W7 64bits OEM moeten komen.

Dit heeft toch altijd mijn voorkeur.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• ronaldme
[quote]Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:36:
Je kan ook een schone installatie doen (zonder al die toeters en bellen) maar dan zul je aan een andere CD/DVD van W7 64bits OEM moeten komen.

Dit heeft toch altijd mijn voorkeur.
[/quote

Is ook mijn voorkeur, is ook mijn voorkeur alleen niet van bruintje die trekt dat niet een DVD met Windows 7

• ronaldme
Anoniem: 261479 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:32:
System preparation tool is een tooltje die Asus gebruikt voor de installatie, je zal je laptop aan moeten laten staat als dat tooltje in beeld is, hij gaat dan alle data naar je harde schijf kopieren. Dit kan tot ongeveer een uurtje duren, hij zou na een tijdje ook een voortgangsbalkje moeten tonen.
gebeurt ook maar dan krijg ik een foutmelding, vervolgens een scherm na opnieuw opstarten een scherm met windows setup of iets in die strekking, dit duurt de hele dag gebeurt verder niets

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ronaldme
opgelost dus kan opslot
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee