Toon posts:

cyberhome 512 firmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ik hoop dat dit het goede forum is...

Ik heb dus een DVD-MP3 speler van cyberhome. de 512 (:?)(dolby 5.1) en die is niet standaard regiovrij. Nu heb ik op i-net nieuwe firmware gevonden die dit zou verhelpen. Het is een bin file die je moet branden op CD en dan laden in je Cyberhome. Is het echt zo makkelijk als het verteld wordt? iemand ervaring mee?

Verwijderd

Veel plezier met die Cyberhome:r

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders met nuttige informatie misschien?

Verwijderd

Bij de mediamarkt in a'dam lag er bij die cyberhome dvdspelers een tijdje terug een stapel gekopieerde a4-tjes met instructies om 'm regiovrij te maken... Je hoefde alleen maar een bepaalde toetsencombinatie in te drukkenn.

suc6!

Verwijderd

Topicstarter
DIt heb ik al geprobeerd natuurlijk maar juist die optie van die regio's staat er niet bij en krijg je dus alleen maar door een firmwareupdate :(
Maar ik wil graag weten of dat echt zo makkelijk is...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
is erg blij met zijn YAMAKAWA 713 :)
ik ken genoeg ellende met die CYBERHOME.. ja echt cyber, maar het zal nooit @home wezen!! >:).

nb
niet lullig bedoeld, maar heb er te veel lastige dingen meegemaakt, heb 3 maten die die ook hadden, want nee die yami was nix.. nee die cyberhonme is lekker, Maakt veel geluid, kleur verzadiging is slecht, te flets, veel mpg ruis te zien bij donkere beelden, geluid is anders. weet niet hoe ik het moet zeggen, maar het is anders, het is gewoon niet in orde.., etc., nee nou ik kan je vertelleni k heb het ding al bijna een jaar koste me toen 750 piek, en de mesnen met een cyberhome hebben nu ook een , aleen hebben ze er 890 piek voorbetaals, en ze zijn nu wel tevreden...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Thislord
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Nu heeft hij nog steeds geen antwoord op zijn vraag en laat ik dit nu ook willen weten. Het merkwaardige is dat ik de nieuwste firmware lijk te hebben a009.9 Ik zie hem zelfs nog niet op de cyberhome site. Ik zal hem kennelijk moeten down-graden. Waar vind ik die firmwares en wat zijn de ervaringen van anderen?

• Mr_Chiel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2019
Ik heb deze speler ook, en heb hem gelijk geflashed. Dit is inderdaad heel eenvoudig. Ik heb het tot nu toe 2x gedaan. Eerst naar versie 8.0 (regiocode weer wel instelbaar) en daarna naar 9.8 (beta versie, regiocode instelbaar, speelt mp3's beter af)
Het enige dat mis kan gaan is dat de stroom uitvalt als je bezig bent...

Op http://www.cyberhome-help.de staat uitgelegt hoe je te werk moet gaan. Hier zijn ook de firmwares te downloaden. Het is niet onverstandig om na het branden van je cd te controlleren of het bestand op de cd leesbaar is en helemaal klopt. Ook hiervoor is op die site een proggie te vinden (CyCheck32) dan kan er echt niks misgaan.

Suc6 :)

Verwijderd

Ik ben een enthousiaste DVD liefhebber, die van de winter de CyberHomer wil aanschaffen.........

Ik las onlangs ergens dat de CyberHome net als de Revoy(die veel duurder is) dat hij dezelfde ZORAN-chip aan boord heeft die voor de goede beeld kwaliteit zorgt.(Encoder)

Hij kost in Hilversum Fl. 549.- het nieuwste type...de verkopers weten er weinig over te vertellen!
Ze konden mij ook niet zeggen wat voor Encoder er in zat.
Ik wil hem kopen om DVD's te huren, en evt. Music DVD in aanbiedingen kopen, en dat MP3 is mooi mee genomen, weten jullie of hij ook boven de 192KB/s MP3 aankan, bv 250 kb/s?
Dat regio vrije interesseert mij niet zo veel, misschien later....
Pagina: 1