• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-03 18:19

afca123

PSN Blasterus15

Topicstarter
Hallo, omdat mijn vorige topic verwijderd is begin in met een nieuwe. Ik hoop dat deze wel geaccepteerd wordt.

Budget mijn budget licht tussen de €300-450 euro. Ik hoop dat ik in deze prijsklasse een goede tv kan vinden met hulp van jullie nartuurlijk.

Eisen

• Welke aansluitmogelijkheden heb ik nodig? Ik heb zelf geen verstand van tv maar een paar kleine dingetjes weet ik wel. Er moet een aansluiting aan zitten voor digitenne (ik geloof dat dat een scart kabel heet). Hij moet FULL HD zijn en er moet HDMI op zitten. Zijn er nog meer belangrijke aansluitingen wat ik nodig zou hebben? Ik zou ook graag mijn speakerset X530 erop aan kunnen sluiten. Zou dit kunnen?
• Hoe groot moet de TV zijn? Ik heb niet echt een vast type grootte. Maar tussen de 30-40 inch is goed.
• Waar ga ik de TV voor gebruiken? Ik ga er dvd,bluaray op kijken. Muziek luisteren (x530) Gamen (Ps3) en gewoon televisie kijken nartuurlijk.

Type
Omdat plasma, 3d nog steeds duur zijn heb ik voor LCD gekozen. Maar voor plasma of andere type ben ik ook voorstander van.
Persoonlijke voorkeur
Hij moet mooi en duidelijk beeld kunnen weergeven zowel bij games als bij films. Ik heb een persoonlijke voorkeur voor Samsung en sony. LG heb ik slechte ervaringen van gehoord. Maar als u me goed kunt overtuigen dat bvb deze beter is dan de ander zou ik een afweging willen maken. (veranderen van keuze)

Verschillende tv's
Hier een paar tv's die bij mij in de smaak vielen. Heeft u andere alternatieven dan is dat nartuurlijk altijd welkom. Je kan immers altijd leren van anderen hoe oud je ook bent.

Link 1 Sony
pricewatch: Sony Bravia KDL-32BX400

Link 2 Samsung pricewatch: Samsung UE32D5000

Link3 Sony 40 inch pricewatch: Sony Bravia KDL-40EX402

Link 4 Samsung
pricewatch: Samsung LE32D579

Kunnen jullie ze beoordelen van wat je er van vind? Wat beter kan voor deze prijsklasse? Andere suggestie's. Kortom