Ok ik heb het onderstaande systeem, welke in mijn handtekening staat. Dit draaide zonder problemen, totdat ik vandaag de Antec H2O 620 heb geinstalleerd. Nu doet hij het niet meer.
Wat is het probleem? Ik krijg totaal geen beeld. Alles draait, het moederbord geeft geen foutcode aan maar toch geeft hij geen beeld.
Wat heb ik geprobeerd?
-Beeldschermen verwisselen. Niet dat dat mijn eerste optie was, maar wel het meest makkelijke. Geen resultaat.
-Beeldscherm kabel in een ander gat gedaan, geen verbetering
-Voeding van de videokaart eruit gehaald en geprobeerd gebruik te maken van de onboard videokaart. Geen resultaat.
-geswitched van DVI en HDMI kabels, alles geen resultaat
Ik hoor ook nergens piepjes of iets raars, er zit zon lcd schermpje op voor foutcodes (dr. Debug), maar deze geeft aan 00, wat aangeeft dat er niets mis is.
Ik snap gewoon niet wat hier mis is gegaan. Een Cpukoeler is toch niet iets wat problemen moet geven voor je beeld neem ik aan. Is er hier iemand anders met ideeën?
Bij Voorbaat Dank,
Ego_Draconis
EDIT: Op verzoek ook de specs in de topicstart:
Phenom II X4 955 BE
XFX 6850 Black Edition Dual Fan
4 GB kingston valueram
Asrock 890GX pro3
Ms-Tech CA 0-300 Stingray
1TB samsung spinpoint
Wat is het probleem? Ik krijg totaal geen beeld. Alles draait, het moederbord geeft geen foutcode aan maar toch geeft hij geen beeld.
Wat heb ik geprobeerd?
-Beeldschermen verwisselen. Niet dat dat mijn eerste optie was, maar wel het meest makkelijke. Geen resultaat.
-Beeldscherm kabel in een ander gat gedaan, geen verbetering
-Voeding van de videokaart eruit gehaald en geprobeerd gebruik te maken van de onboard videokaart. Geen resultaat.
-geswitched van DVI en HDMI kabels, alles geen resultaat
Ik hoor ook nergens piepjes of iets raars, er zit zon lcd schermpje op voor foutcodes (dr. Debug), maar deze geeft aan 00, wat aangeeft dat er niets mis is.
Ik snap gewoon niet wat hier mis is gegaan. Een Cpukoeler is toch niet iets wat problemen moet geven voor je beeld neem ik aan. Is er hier iemand anders met ideeën?
Bij Voorbaat Dank,
Ego_Draconis
EDIT: Op verzoek ook de specs in de topicstart:
Phenom II X4 955 BE
XFX 6850 Black Edition Dual Fan
4 GB kingston valueram
Asrock 890GX pro3
Ms-Tech CA 0-300 Stingray
1TB samsung spinpoint
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 368047 op 28-06-2011 16:42]