Toon posts:

Veiligheidszegel verbroken op verpakking smartphone

Pagina: 1
Acties:

• emanuela
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-08-2019
eindelijk mijn SG2 binnen! maarrr.. dit is hoe ik het doosje ontving met de pakketpost. wel of niet accepteren, wat vinden jullie? klantenservice zegt dat ik me geen zorgen moet maken, maar dit is toch niet wat ik hoopte te ontvangen na een paar weken wachten...

http://imageshack.us/photo/my-images/143/img9353e.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/img9356j.jpg/

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik kan het niet helemaal goed zien, maar is de zegel nou helemaal verbroken of alleen beschadigd?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het zegel is al verbroken, dus wat let je te kijken wat er in de doos zit?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Vebroken niet aan nemen dus, maar dat is al telaat want je hebt al getekend >.>

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wet koop op afstand, teruggeven ?

Iperf

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mektheb schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:14:
Vebroken niet aan nemen dus, maar dat is al telaat want je hebt al getekend >.>
Lijkt me ook sterk dat je tijd hebt om op antwoorden hier te wachten terwijl de postbode staat te wachten en de TS zich afvraagd of hij moet tekenen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Marzman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:15:
[...]

Lijkt me ook sterk dat je tijd hebt om op antwoorden hier te wachten terwijl de postbode staat te wachten en de TS zich afvraagd of hij moet tekenen :p
Dat is zo, dus maakt het niets uit wat hij nu doet :P

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:36
Wel of niet accepteren? Bedoel je openmaken of aannemen van de postbode?

Ik zou hem niet accepteren en een klacht indienen bij Vodafone, Samsung en TNT. Wie de schuldige is zoeken ze zelf maar uit, maar jij hebt een grote kans om genaaid te worden als je hem van de postbode aanneemt.

Of die klantenservice moet duidelijk tegen jou hebben gezegd dat het geen probleem is en dat er, als er wel een probleem is, maakt niet uit wat, voor hun rekening komt. Moet je wel de namen even opschrijven, hè!

Maar ik zou het zelf niet accepteren.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:34
Marzman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:15:
[...]

Mag juridisch niet eens, het pakket openen voordat getekend is. Dat weet de postbode zelf ook wel. Ik zou contact opnemen met leverancier, nog voordat het openene van de doos.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je hebt al foto's gemaakt, open maken en kijken. Als er een probleem is moet je toch eerst kijken.

>:) Als ze echt moeilijk doen kunnen ze immers zeggen dat je de foto hebt gemaakt na het openen. })

Je had sterker gestaan als je een aantekening met de postbode had gemaakt toen het pakket ontvangen werd.

[Voor 21% gewijzigd door leuk_he op 28-06-2011 16:18]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:47
Siempie schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:16:
Of die klantenservice moet duidelijk tegen jou hebben gezegd dat het geen probleem is en dat er, als er wel een probleem is, maakt niet uit wat, voor hun rekening komt. Moet je wel de namen even opschrijven, hè!
Ik zou niets minder accepteren dan een getekende brief waarin duidelijk staat dat alle kosten die kunnen voortvloeien uit dit voorval voor hun zijn (dus beschadigde telefoon, meer abbo-kosten door onverklaarbare redenen etc). Wellicht dat een opname van het gesprek (met toestemming) ook zou voldoen :)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03
Caelorum schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:21:
Wellicht dat een opname van het gesprek (met toestemming) ook zou voldoen :)
Slechts één van de twee deelnemers van een gesprek hoeft toestemming te geven voor de opname IIRC - dus als je dat zelf al bent hoef je dit niet te bespreken...

Edit: mijn SGSII zegel was ook verbroken, maar dan netjes doorgesneden, deden ze bij de eerste batch vrij standaard geloof ik. Dit broddelwerk slaat nergens op en zou ik niet dulden bij een toestel van 500 euro... Dus omruilen of ontbinden als mogelijkheden neerleggen.

[Voor 28% gewijzigd door coyote1980 op 28-06-2011 16:55]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 13:13
de samsungzegel is zoals ik op foto 2 kan zien niet verbroken.... hij is lichtelijk gescheurd.

maar dat is dan de vraag of ze hem los gepield hebben en daarna weer teruggeplakt hebben.

http://tinyurl.com/5sdar8p

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:21

BiLo

PSN: toiletcleaner

je kunt aan het gewicht toch wel voelen of ie erin zit? of was je daar inmiddels al achter?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 09:28
DylanE schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:04:
je kunt aan het gewicht toch wel voelen of ie erin zit? of was je daar inmiddels al achter?
Persoonlijk voel ik geen enkel verschil tussen een gsm van 120 gram en een random object van 120 gram.

Nickname does not reflect reality

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

DylanE schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:04:
Dan kun je beter de track en trace van het pakketje bekijken en kijken of het onderweg van gewicht veranderd is.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:21

BiLo

PSN: toiletcleaner

volgens mij is de TS al een tijdje met z'n tel aan't spelen

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 08:36
Zo te zien is er alleen een stukje vanaf gescheurd. Transportschade, magazijnschade, joost zal het weten. Dat is de reden waarom producten in dozen worden geleverd

Ik snap dat gezeur over krassen etc op dozen nooit

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik snap het wel hoor,
zodra er ook maar iets aan de hand is met je telefoon proberen ze je de garantie door de neus te boren met een kutsmoes. zijn de telecom jongens goed in

Iperf

Anoniem: 22659

Doos is waarschijnlijk open geweest. Gewoon openen en zien wat erin zit. Als ie goed is, dan is er niets aan de hand. Als het een zooitje is, dan wil je wellicht beter kijken.

Als je je erg ongerust maakt, kun je nog kijken of het serienummer bij Samsung bekend is icm een reparatie (daarvoor gebruik je dus de telefoon ;) ).

Ter overweging: mensen willen graag de mogelijkheid om te kunnen ruilen, maar mensen willen geen geruild exemplaar kopen. ;)

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:

Ter overweging: mensen willen graag de mogelijkheid om te kunnen ruilen, maar mensen willen geen geruild exemplaar kopen. ;)
Je wil idd een nieuwe en niet een die al gebruikt is.
Als je een showroom model koopt beding je bijv korting

Iperf

• OK13
fish schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:40:
[...]

Je wil idd een nieuwe en niet een die al gebruikt is.
Als je een showroom model koopt beding je bijv korting
Maar is een apparaat dat uit de verpakking geweest is niet nieuw meer dan? Bij zo'n redenering zou dus ieder product dat naar een winkel wordt teruggebracht om wat voor reden dan ook maar niet kapot is met korting weer verkocht moeten worden. Ik zie het niet gebeuren! Jij wel?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als een winkel de mogelijkheid bied om te ruilen na een tijdje gebruiken denk ik dat zij het risico moeten nemen. En dat risico niet moeten afwentelen op een andere klant

Kijk uiteindelijk betaal je toch
1) mogelijkheid om een keer een gebruikte telefoon te krijgen
2) de winkel neemt het risico en zal daardoor de prijzen hoger moeten maken

ik vind 2 eerlijker. dan zie ik het als een betaalde service

[Voor 5% gewijzigd door Fish op 28-06-2011 22:06]

Iperf

Anoniem: 22659

Of een deel van de aankoopsom terug geven in geval van het aanbieden ter ruil/retour. ;)

Het feit dat het product eenmaal uit de doos is geweest maakt het geen showmodel imo. Een showmodel is een product dat door velen is bekeken/aangeraakt/geprobeerd. In geval van 1 klant is hiervan nauwelijks/geen sprake. Zolang het product ovnbeschadigd is voldoet het aan alle kenmerken van een nieuw product.

• OK13
fish schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:06:
Als een winkel de mogelijkheid bied om te ruilen na een tijdje gebruiken denk ik dat zij het risico moeten nemen. En dat risico niet moeten afwentelen op een andere klant
Als een telefoon retour gestuurd wordt na een tijdje gebruik en deze kan in originele staat terug gebracht worden en er zit geen schade aan dan moet een winkel deze gewoon als nieuw aan kunnen bieden.

Moet natuurlijk niet te gek worden. Dus niet enkele maanden gebruiken en dan terug brengen. Maar een week moet kunnen.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:10:
Of een deel van de aankoopsom terug geven in geval van het aanbieden ter ruil/retour. ;)

Het feit dat het product eenmaal uit de doos is geweest maakt het geen showmodel imo. Een showmodel is een product dat door velen is bekeken/aangeraakt/geprobeerd. In geval van 1 klant is hiervan nauwelijks/geen sprake. Zolang het product ovnbeschadigd is voldoet het aan alle kenmerken van een nieuw product.
Het gaat dan zeg maar om de mate/frequentie van aanraken/gebruik.
Is de telefoon bijv vochtig geworden waardoor die vochtsensoren afgegaan zijn en jij je garantie effectief kwijt bent ? dat wordt echt niet gecontroleerd hoor.

het blijft koffiedik kijken.

Iperf

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee