Toon posts:

levering Midiland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

weten jullie wat er aan de hand is met de levering van Midiland speakersets. Leveringsproblemen? Ik zit al meerdere weken te wachten. Iemand misschien soortgelijke ervaringen? Of weet iemand waar ze wel snel te krijgen zijn? Ik heb bij hard-ware.nl besteld.

Groet.

Verwijderd

Welke Midilands, ik heb de S4 7100 met 2 dagen binnengekregen vorige maand... bij http://www.regenboog.net besteld.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik heb de 8200 besteld

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Het review exemplaar heb ik vrij snel binnen gekregen, ook bij regenboog.

Jag

Verwijderd

Topicstarter
zo te horen heeft Regenboog wel het één en ander op voorraad. Heb ze gemaild maar nog geen reactie. Bij hard-ware.nl kunnen ze ze op het moment in ieder geval niet leveren :(

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik heb pakweg een half jaar geleden de 8200 gekocht bij de regenboog. Moesten ze wel bestellen, maar was binnen een paar dagen binnen (heb hem wel zelf opgehaald/in de winkel besteld, dus niet online)

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 10:42 schreef real_markus het volgende:
Hoi allemaal,

weten jullie wat er aan de hand is met de levering van Midiland speakersets. Leveringsproblemen? Ik zit al meerdere weken te wachten. Iemand misschien soortgelijke ervaringen? Of weet iemand waar ze wel snel te krijgen zijn? Ik heb bij hard-ware.nl besteld.

Groet.
Specefiek over de midiland weet ik niet , maar over het algemeen leveren ze bij Bolder Hardware snel. Ik heb al verschillende malen wat besteld en de levering verschilde van de volgende dag tot 2 of 3 werkdagen later(weet ik niet meet precies).

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Regenboog gaat iig binnenkort weer de Midiland S4-7100 en de S4-8200 op voorraad hebben, ze krijgen namelijk mijn test exemplaren terug.

Jag

Verwijderd

Topicstarter
dus de kans is groot dat ik een testexemplaar van jouw krijg, terwijl ik er eigenlijk vanuit ga dat ik nieuwe krijg als ik de volle mep betaal.
Dat zou niet netjes zijn :(
Pagina: 1