Toon posts:

Mod BT headset, 3,5mm female jack aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 09:52
De nekband van mijn stereo bluetootheadset heeft het begeven en om die reden wil ik van mijn bluetootheadset een transceiver maken zodat ik daarop een bedrade headset kan aansluiten. Nu weet ik niet hoe ik dat moet doen met de ground. Kan ik alle grounds aan elkaar koppelen en die aansluiten op de ground van de 4 polige 3.5 female Jack? Of moet ik nog aanvullende acties ondernemen?

Nokia BH-501

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
in principe is ground gewoon ground en zou je ze aan elkaar mogen knopen :)

anders kan je ook niet met 3 aders L+R maken in een 3.5mm plugje..

das ook gewoon L+R en ground
en ik zou 3 polig nemen ? ( std oordopjes enzo zijn 3 polig ;) )

[Voor 15% gewijzigd door SMSfreakie op 28-06-2011 16:24]

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 09:52
SMSfreakie schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:23:
in principe is ground gewoon ground en zou je ze aan elkaar mogen knopen :)

anders kan je ook niet met 3 aders L+R maken in een 3.5mm plugje..

das ook gewoon L+R en ground
en ik zou 3 polig nemen ? ( std oordopjes enzo zijn 3 polig ;) )
L+R+Mic+Ground = 4 ;).

Ik zat ook al te denken: ground=ground. Maar geldt dat ook voor deze situatie?

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-05 16:48
Die 2 blauwe draden van L+R zitten zo te zien aan elkaar, maar ik kan niet zien of ze aan aarde zitten. Dat hoeft niet, hangt erg af van de versterker.
De zwarte draad van de microfoon zit zo te zien via een smd weerstandje aan aarde.

Anders even de universeelmeter er bij, meten is weten.

[Voor 4% gewijzigd door Avar op 28-06-2011 21:36]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als er H bruggen inzitten kan het niet.
als het kan zul je echt wel een verbindingsbaantje tussen de aansluiting voor links en rechts

ik zou de jabra 3030 kopen, veul makkelijker

onder die kopren plaat zal de versterker zitten. ik weet niet of het een voor de hand liggende is, maar mischien vind je daar wel een soort lijnsingaal

[Voor 45% gewijzigd door Fish op 28-06-2011 21:53]

Iperf

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-04 20:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

fish schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:
Als er H bruggen inzitten kan het niet.
H bruggen in een headset? Met welke functie zouden die er in zitten dan? (<- nieuwsgierige vraag, geen bijdehante opmerking :))

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

H bruggen gebruik je om de voedingsspanning effectief te verdubbelen waardoor je er 4x zoveel vermogen uit zou kunnen pompen (bij dezelfde belasting). om die reden vind je ze dan ook vaak terug in autoradio's

[Voor 16% gewijzigd door Fish op 28-06-2011 22:18]

Iperf

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
EnsconcE schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:52:
[...]

L+R+Mic+Ground = 4 ;).

Ik zat ook al te denken: ground=ground. Maar geldt dat ook voor deze situatie?
k zou de output en de input gescheiden houden..

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee