Toon posts:

Apple accu via bizzix.nl

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-02 19:22
De accu van mijn Macbook 13" white (late 2007) heeft het na 41 maanden en een heleboel load cycles begeven. Hij laat helaas niet meer op. Nu heb ik dus een nieuwe accu nodig. Via Apple zelf betaal je hier snel EUR 140,- voor en via enkele andere webshops kan je de accu voor ongeveer EUR 75,- bestellen. Dat scheelt al een hoop.
Nu heb ik echter de website www.bizzix.nl ontdekt en daar verkopen ze de accu voor slechts EUR 50,-! Dat is een mooi scherpe prijs natuurlijk, maar ik wantrouw de boel een klein beetje. Ze hebben totaal geen keurmerk of iets dergelijks en de website ziet er ook beetje goedkoop uit. Iemand van jullie die deze shop kent of er iets over gehoord heeft? Ik hoor het graag.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:34
Ik vind het een nette site voor een bedrijf waarvan jij denkt dat het eventueel malafide zaken doet. En je kunt de producten ook ophalen, dus bel ze anders, dat je het op komt halen? Vind adres gegevens ook erg compleet, je weet ze altijd te vinden. In mijn ogen zie ik er niks fouts in.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:19
Ik zou er echter niet vanuit gaan dat het een originele Apple accu is.
Dat is niet gelijk een garantie dat je een slechte accu hebt, maar maakt de kans wel een stukje groter

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:13
Ik heb voor een aantal dell laptop's wel eens een accu bij www.viadennis.nl besteld, volgens mij hebben ze ook wel apple accu's.

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 00:24
Als je op google maps kijkt zie je dat het een leeg huis is die te koop staat. Tenminste op het moment dat de streetview auto langs is gereden. Zelf zou ik niks online bestellen bij hun. Als je in de buurt woont zou je er langs kunnen gaan, maar een huis die helemaal leeg is en te koop staat vertrouw ik niet. Natuurlijk moet je het zelf weten, maar mijn advies is om even door te zoeken.

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-02 19:22
Maestro schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:29:
Ik zou er echter niet vanuit gaan dat het een originele Apple accu is.
Dat is niet gelijk een garantie dat je een slechte accu hebt, maar maakt de kans wel een stukje groter
Ze bieden het wel aan als originele Apple accu's toch? Als je het bijbehorende twitter account leest en alle tweets, lees ik inderdaad dat het niet altijd 'nieuwe of originele' accu's zijn. Desondanks wordt er wel geschreven dat de kwaliteit ongeveer hetzelfde is en dat het in de meeste gevallen wel om originele accu's gaat. Maar stel nou dat het niet om een originele accu gaat, wat kan ik dan voor een accu verwachten?

Zie bijvoorbeeld deze en deze tweet.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

FastPinguin schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:51:
Als je op google maps kijkt zie je dat het een leeg huis is die te koop staat. Tenminste op het moment dat de streetview auto langs is gereden.
Aangezien Google Maps data over het algemeen een leeftijd heeft van 1 tot 3 jaar en deze eenmanszaak pas sinds 7 januari 2011 ingeschreven staat zou ik me daar niet al teveel van aantrekken.
bart1074 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:01:Maar stel nou dat het niet om een originele accu gaat, wat kan ik dan voor een accu verwachten?
Als iemand dat kan beantwoorden, is dat de verkoper wel.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 14:12
FastPinguin schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:51:
Als je op google maps kijkt zie je dat het een leeg huis is die te koop staat. Tenminste op het moment dat de streetview auto langs is gereden. Zelf zou ik niks online bestellen bij hun. Als je in de buurt woont zou je er langs kunnen gaan, maar een huis die helemaal leeg is en te koop staat vertrouw ik niet. Natuurlijk moet je het zelf weten, maar mijn advies is om even door te zoeken.
Met wat 8088 zegt, ik woon als sind begin dit jaar in mijn nieuwe huis, en dat staat uberhaupt nog niet op googlemaps ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Nysnarg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2012
Misschien een wat late reactie, maar ik heb laatst een accu besteld voor mijn macbook air bij bizzix.nl
De accu werd aangeboden als een originele apple accu, en aan het uiterlijk te zien is het dat ook. Hij was overigens keurig verpakt. Bizzix geeft aan dat het hier om door hen opgekochte restantpartijen gaat. Als een accu in een magazijn ligt, veroudert deze ook. In hun verkoopvoorwaarden stellen ze dat zij een accu met een veroudering van max 10 procent nog verkopen. En daar is de prijs dan ook naar (65 euro versus 110 voor een Jupio accu versus 180 euro als je Macrepair er een nieuwe in laat zetten).

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-04 15:09
Op Twitter schrijven ze "Wij verkopen geen originele Apple producten. Wel van dezelfde kwaliteit en met dezelfde garantie"

Misschien dat Nysnarg daar een tijdelijke restpartij aanbieding daar tegenkwam.

[Voor 18% gewijzigd door Henk Poley op 02-04-2012 17:59]

Anoniem: 453528

Mooi om deze bedrijvigheid te zien op Tweakers! Normaliter zijn wij niet van het spammen, maar aangezien deze pagina hoog scoort in google even wat bedrijfsfeiten.

De accu's die wij verkopen bestaan voor een gedeelte uit eigen fabrikaat en van sommige modellen uit originele exemplaren van Apple, zoals de macbook air accu die eerder genoemd is.

De KvK inschrijving is inderdaad op een woonadres wat ten tijde van Google streetview nog te koop stond. Ik denk niet dat ze speciaal voor mij nog een keertje door de straat gaan rijden.

Veel mensen zijn sceptisch over niet originele producten, voorop staan daarbij Mac gebruikers. De accu's die Bizzix verkoopt zijn van eigen fabrikaat en worden volgens de hoogst mogelijke specificaties geproduceerd speciaal voor ons. Een gebruiker zal daarom alleen aan het uiterlijk merken dat het een ander product betreft, de prestaties zijn exact gelijk aan het origineel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee