HP pavilion zuigt als hell

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:36
Het lukt me niet om voor mijn Geforce II mx andere dan de HPdrivers te runnen op mijn HP pavilion 8750 schijtcomputer (had ik dat maar niet gedaan: HP = :r ), dat wil dus zeggen dat ik nu 5.31 draai :r :r
Hij blijft de melding geven dat de computer opnieuw moet worden opgestart (zit overigens winME op)

Weet iemand hier iets op?

Verwijderd

Die HP is niet het probleem maar die gare software. Gewoon win98 installeren

• Stefke
Ja, dat zuigt idd nog veel erger. Het eerste wat ik deed toen ik de doos openmaakte was: format C:\ >:) en mijn eigen win98 install d'r op..... :9 ) maar dat gaf hetzelfde probleem ("De computer moet herstart worden") met andere dan HP-drivers (die onder win98 ook niet optimaal werken).

Maar ik zal het vanmiddag nog eens proberen met win98

Verwijderd

En voortaan zelf een pc bouwe... bespaard geld... wat je beter aan je 5 gt turbo uit kan geven....

Uhm, is dat veel onderhoud en zo... zo'n 5je ??
En wat is de prijs die je betaald voor een goede 2e hands ongeveer..??

• Stefke
Ik bouw normaal altijd zelf, maar kon nu via mijn werk PC-prive krijgen. De verleiding was te groot .... ;(

Nou, van het onderhoud wat ik aan déze uitgegeven heb sinds ik hem heb had ik Intel wel een privé P5 10Ghz kunnen laten bouwen :). En dan heb ik nog een goeie >:)

2e hands kost een goeie ongeveer 5000 piek of iets meer, maar je moet wel goed weten waar je op moet letten (vaak toch afgeragde opgevoerde bakken, ook vaak met schade). Verzekering en wegenbelasting vallen errug mee, maar onderhoud is vrij duur, maar ja, de onderdelen zijn natuurlijk ook wat schaarser dan voor een standaard R5-je. Achterschijfremmen kosten bijvoorbeeld origineel +/- 300 piek, en normaal (voor een gemiddelde auto) 100,-. De goedkoopste banden BEGINNEN bij 200 piek per stuk (195-maat), terwijl je die normaal ook al wel voor 125,- hebt. En dan heb je d'r tóch altijd weer 4 nodig....
En das nog afgezien van wat extra pk-tjes natuurlijk.

Maar dat is allemaal NIKS vergeleken bij wat je d'r voor terugkrijgt :9~ :9
Daar speel je geen ColinMcRea 5.0 voor!! (Rotondes neem ik over het algemeen dwars - behalve in de spits natuurlijk. En van de winter met die sneeuw ... :9 )