Toon posts:

ram voor mac g4

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• T.E.C.H.N.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 23:24
hallo,

ik ga een imac g4 kopen (zo'n bolletje) maar er zit maar 256mb ram in.
nu wou ik twee van deze ram stickies kopen http://www.alternate.nl/h...eheugen&l2=SO-Dimm&l3=DDR
maar zou het erin werken?
mac os 10.3 zou er dan toch op moeten werken?

alvast bedankt,
peter

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:17

Step

step@tweakers.net#

Heb je zelf al gekeken wat voor een type RAM in de iMac G4 gaat? Dan kun je redelijk vlot concluderen welke je nodig hebt. Genoeg op internet hierover te vinden! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik wens je veel succes met 10.3 op G4, ik vond 'm persoonlijk niet vooruit te branden. Tenzij je echt 1 toepassing gebruikt, maar bij multi-tasken .... no go

zit bij mij 1gb in, en eoa ati kaartje van 256

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• T.E.C.H.N.O
himlims_ schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:10:

zit bij mij 1gb in, en eoa ati kaartje van 256
hoe kan je de videokaart vervangen dan?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:17
Doe vooral jezelf een plezier en begin hier gewoon niet aan... Ik heb hier zelf een Power Mac G5 Dual 2x2GHz met 2GB ram, en dat is voor het normale werk prima, maar het kijken van bijvoorbeeld YouTube materiaal gaat zo schokkerig als het maar kan, dat zal op een iMac G4 alleen maar erger zijn.

Wil je per se een Mac, kijk dan naar een eerdergenoemde Power Mac G5, die zijn qua snelheid nog prima, of bouw een Hackintosh (Mac met PC onderdelen). Ik denk dat je daar veel meer plezier van zult hebben! :)

• T.E.C.H.N.O
eigenlijk is het ook meer voor de looks en ik kan hem voor 30 euries krijge

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals in je vorig topic is aangegeven: dit zijn dingen die je prima zelf uit kunt vinden. Als je naar Technical Specifications op de Apple website gaat en daar het serienummer of model van je iMac invult, krijg je precies te zien welk geheugen je nodig hebt en of Mac OS X 10.3 erop zou werken. Dit topic gaat daarom op slot. Neem voor de volgende keer de Quickstart 'ns door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee