Toon posts:

Gmail account: geen spam -> mail weg

Pagina: 1
Acties:

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:54
Ik heb zojuist een mail ontvangen welke door Google als SPAM werd gemarkeerd.
Dit was echter niet het geval, ik heb de mail geopend en vervolgens op de knop "Geen SPAM" geklikt om deze terug te plaatsen naar het "Postvak in".
Nu is de mail verdwenen.
Op welke manier ik ook zoek in mijn mailbox, de mail is nergens meer te achterhalen.
Ik heb gekeken of er een filter op mijn "Postvak In" staat, niet het geval.
Ik heb in alle folders gekeken, staat nergens.
Ik heb met de geavanceerde zoekfunctie gezocht, niets gevonden.

Iemand nog een idee waar deze mail gebleven kan zijn????

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 15:05
Ook in Alle Berichten gekeken? Dit lijkt me namelijk stug.

• cOOlrUnnINgs
Ik heb in ALLE folders gekeken, de standaard aanwezige folders en de door mijzelf aangemaakte folders.
Het bericht is nergens te vinden.
Ook met de uitgebreide zoekfunctie heb ik gezocht in de folders in de mappen "Mail & Spam & Prullenbak" en ook dan komt ie niet op in de zoekresultaten.
Het lijkt mij ook stug dat ie weg is, maar hij heeft zich verdomde goed verstopt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
In https://mail.google.com/mail/?tab=mm#all staat hij dus ook niet? Want het kan zijn dat hij gearchiveerd is en dus geen 'Postvak In'/Inbox label meer heeft.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• cOOlrUnnINgs
@Wiethoofd: Ook daar krijg ik niet de mail te zien die verdwenen is. Begint er dus wel heel sterk op te lijken dat ie echt weg is. :(

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan heb je misschien op de verkeerde knop geklikt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• cOOlrUnnINgs
Dan zou die toch nog wel terug te vinden moeten zijn in de prullenbak of neem ik de bocht nu iets te kort ???

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Als hij in de spam staat en je klikt op 'definitief verwijderen' die haal je dan niet meer terug. De knoppen zitten wel heel dicht naast elkaar.
[q=Google]• Selecteer het vakje naast het bericht dat je permanent wilt verwijderen.
• Klik op Definitief verwijderen. Nu is het bericht echt voorgoed weg.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• cOOlrUnnINgs
Aha, dan zal dat wel gebeurd zijn. Balen dus.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 16:11

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verzender verzoeken tot opnieuw verzenden? Mail is vergankelijk.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• cOOlrUnnINgs
Dat is het probleem, ik weet dus niet van wie de mail afkwam, ik klikte hem te snel terug naar de inbox (althans, dat was de bedoeling).
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee