Toon posts:

Resolutie Samsung 2333T

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 410707

Topicstarter
Ik werk veelal met een laptop met daaraan een 23 inch beeldscherm (Samsung 2333T) gekoppeld. Ik heb het al tijd ingesteld dat ik het externe scherm als hoofdbeelscherm gebruik en mijn laptop staat er dan bij als 2e scherm.

Nu is het ineens zo dat ik vanochtend mijn laptop opstartte en dat er op beide schermen ineens hetzelfde werd weergegeven in plaats van een doorlopend scherm van m'n Samsung scherm naar m'n laptop. Dat heb ik toen aangepast, maar ik kan nu de resolutie van het externe scherm op z'n hoogst op 1600x1200 in plaats van de 1920x1080 waar ik hem normaal op heb staan.

Iemand een idee waardoor dit kan komen? Alvast bedankt.

ps. Hij geeft nu trouwens aan dat mijn Samsung een algemeen niet-PnP-beeldscherm is, maar weet niet of hij hier eerst wat anders aangaf.

• Gerundium
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-05 12:37
klinkt als de weergave functie. Op mijn laptop heb ik een functie die kan kiezen tussen: 'computer only', 'duplicate', 'extend' en 'projector only'.
Als ik mijn laptop aansluit op een extern scherm en ik zet de functie op duplicate per ongeluk dan wil het externe scherm ook niet in native resolutie. Als ik hem vervolgens naar extended overschakel werkt het perfect.
Aan je verhaal te horen stond dit tweede scherm eerst ook op extended desktop modus en de klachten die jij nu hebt lijken op de problemen die ik had met Duplicate. Ik zou zeggen controleer voor de zekerheid even of hij niet per ongeluk van extended naar duplicate is gegaan in je weergave instellingen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee