Toon posts:

ATI 4850 geen beeld?

Pagina: 1
Acties:

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-03 19:42
Hoi,

Ik ben bezig met bouwen van een PC met ouder onderdelen. Ik heb een EVGA nFORCE 780i SLI, CPU Q8200, 4 GB geheugen en een ATI 4850 videokaart. Alleen bij opstart krijg ik geen beeld. Alles gecheck en alles is goed aangesluiten maar nog steeds ggen beeld. Als ik de videokaart naar een andere PC zetten dan heb ik ik wel beeld. Mijn vraag is deze kaart werkt niet met EVGA nFORCE 780i SLI ofzo? Hoe kan ik deze probleem oplossen? Alvast bedankt.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:24

Rick-Jan

always connected

wat voor voeding heb je? misschien levert die niet genoeg stroom.
heb je misschien een andere videokaart om te testen of het aan je kaart zelf ligt?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• saigon66
ik heb 500watt voeding van Thermaltake en ik heb met twee videokaart getest ( 1x 4850 en 1x 4870 ). Maar niet gelukt. Ik krijg een txt met melding : no video input.

[Voor 23% gewijzigd door saigon66 op 27-06-2011 19:54]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
Alles gecheck en alles is goed aangesluiten maar nog steeds ggen beeld. Als ik de videokaart naar een andere PC zetten dan heb ik ik wel beeld.
Hoeft natuurlijk niet persé aan de videokaart te liggen als een pc geen beeld geeft. Heb je deze al doorgenomen? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• saigon66
Ik heb het even gecheckt en opstart alleen maar met 2 corsair geheugen en videokaart maar krijg nog steeds no video input. Ik hoor verder een biep alleen FF bij de LED melding. FF is tog Full Functional ?

• michavb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 00:14
Je hebt de voedingskabel van de videokaart aangesloten neem ik aan?
Boot de machine wel verder op?

[Voor 37% gewijzigd door michavb op 29-06-2011 08:26. Reden: verduidelijking van de vraag]

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

Dennis1812

Amateur prutser

zit je kaart ook helemaal goed in de PCI slot?
Dit was bij mij het probleem IVM de afstandsbusjes.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Anoniem: 312728
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Zit de videokabel van je gpu naar je monitor er wel goed in?

• saigon66
Ja, ik heb een paar keer gecheckt en de kaart zo ver mogelijk in die slot gedrukt.

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 14:25
Je Pentium IV kabel in je moederbord??
Behalve de grote powerconnector in je moederbord zit er meestal ook nog een kleinere 4-pins connector. Die wil ook graag wat stroom ;-)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee