Toon posts:

1 ghz installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien een nederlandse site waar je kunt zien hoe je een amd tb 1 ghz in een abit kt7 installerd?

Verwijderd

Eh, ga eerst eens een 486 uit elkaar halen en in elkaar zetten voor je aan zoiets begint, beetje zonde als je de boel sloopt omdat je niet weet waar je mee bezig bent.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ehhh... zoiets van:
proc in socket (kan maar op 1 manier), hendel omlaag, pasta, koeler en klaar :?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
[b]... ga eerst eens een 486 uit elkaar halen en in elkaar zetten voor je aan zoiets begint...
LOL

Verwijderd

Ok ik heb pas een tb 850 in een kt7 gezet...
hendeltje omhoog, proc erop, hendeltje omlaag (als het goed is zit ie dan muurvast, bij mij wilde dit niet echt lukken omdat de tempsensor te hoog uitstak dus heb de proc wat harder aangedrukt), cooler erop en klaar is kees...

Ook staat als het goed is alles beschreven in de manual van je moederbord...
En voor de cooler, ik heb zelf een coolermaster en daar staan de manuals op de site...

Verwijderd

Op Tweakers misschien? ;)

• misfire
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 20:56
Ik heb laatst mijn bak in elkaar gezet, dat was ook een kt7, en het staat allemaal wel ok in de handleiding. Wel opletten met je koeler, als je een coolermaster hebt ga dan eerst op hun site kijken, daar staat alles mooi met plaatjes enzo.

Ik vond het meevallen, maar ja ik heb ook wel eens een 486 in- en uit elkaar gehaald :z
Pagina: 1