Wij zijn bezig met het ontwikkelen van een superwijzer-app; een gratis app waarmee je op basis van de barcode in een supermarkt kan zien of een product verantwoord is qua duurzaamheid, dierenwelzijn etc.
De iPhone versie is zo goed als af, daar hoef je immers maar 1 telefoon te ondersteunen. Echter met Android is dat een heel ander verhaal.
We hebben nu twee versies ontwikkeld voor de android, een 320x480 en een 480x800 versie.
Graag zouden we de app op een breed scala van android telefoons testen, en gezien veel tweakers affiniteit hebben met android (en technisch goed bugs kunnen beschrijven) bij deze de oproep:
wie wil ons helpen met testen?
Er zijn twee fases:
fase1: constateren harde bugs en kijken naar resolutie ondersteuning
fase2: gebruikerstesten
Fase1 is voor de testers veel minder werk vanzelfsprekend.
Graag zou ik het van mensen horen of ze ons willen helpen met testen!
Dat kan middens dit topic, of via thijs@superwijzer.com
Als jullie meer willen weten over dit initatief kan ik ook wel het e.e.a. vertellen.
De iPhone versie is zo goed als af, daar hoef je immers maar 1 telefoon te ondersteunen. Echter met Android is dat een heel ander verhaal.
We hebben nu twee versies ontwikkeld voor de android, een 320x480 en een 480x800 versie.
Graag zouden we de app op een breed scala van android telefoons testen, en gezien veel tweakers affiniteit hebben met android (en technisch goed bugs kunnen beschrijven) bij deze de oproep:
wie wil ons helpen met testen?
Er zijn twee fases:
fase1: constateren harde bugs en kijken naar resolutie ondersteuning
fase2: gebruikerstesten
Fase1 is voor de testers veel minder werk vanzelfsprekend.
Graag zou ik het van mensen horen of ze ons willen helpen met testen!
Dat kan middens dit topic, of via thijs@superwijzer.com
Als jullie meer willen weten over dit initatief kan ik ook wel het e.e.a. vertellen.