Toon posts:

[Calc / Excel] verschillen in berekening?

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 15:25
Hoi, ik heb een probleempje met een formulier wat ik ooit gemaakt heb in OO Calc.

Het is een formulier waar uren in geregistreert kunnen worden. Een kennis van mij is vrachtwagen chauffeur en vroeg mij ooit eens zoiets te maken zodat hij zelf niet zo hoefte te rekenen.

Zo gezegd, zo gedaan.
Ik zond hem dit formulier en hij heeft er tot nu prima gebruik van kunnen maken. (ik ben geen excel pro)

Nu heeft mijn kennis echter een nieuwe laptop gekocht waar MS Office 2010 op staat geïnstalleerd, en waar het formulier in Open Office goed werkte gaat het in MS Office nu fout.

Het gaat fout op het moment dat er een berekening gemaakt word als hij nachturen invult. Het resultaat geeft allemaal hashtags "#####".

Het vervelende is dat ik het zelf niet goed kan testen gezien het bij mij prima werkt, en even MS Office 2010 installeren is geen optie.

Kan iemand mij op weg helpen en vertellen waar mijn formules de fout in gaan? Ik zit mij er een beetje blind op te staren.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Negatieve datums geven ####.

• Chillum
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 16:38
te kleine velden geven ook ####.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Je kan proberen het veld iets groter te maken? Anders moet je even gaan debuggen :D

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
work-around: doe alles via google docs.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
daPet schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:18:
Kan iemand mij op weg helpen en vertellen waar mijn formules de fout in gaan? Ik zit mij er een beetje blind op te staren.
Helaas staan we dit hier niet toe. Zie daarvoor Kan iemand even .... ?

Debuggen mag je in eerste instantie zelf doen. Als je alsnog tegen een concreet probleem aanloopt, en dit eerst zelf onderzocht hebt, kan je hier natuurlijk wel een topic openen.

[Voor 6% gewijzigd door Woy op 27-06-2011 16:06]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee