Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

File association lijkt niet goed of....

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Als ik een bestand met een bepaalde extensie dubbelklik geeft deze een foutmelding "could open the file c:\bladiebladie.xxx"

Open ik hem met "open with" geeft hij het juiste programma aan, en er staat ook een vinkje bij always use this programm. (openen gaat deze ene keer wel)

het bestand openen via het programma zelf gaat ook goed.

en kijk ik in file-association in conrol-panel > map options dan staat de extentie ook gewoon goed.

Ik heb dus het idee dat file-association wel goed is, maar het openen vanuit verkenner niet kan/mag

www.casarodriguillo.com

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 90% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maak het register eens schoon met CCleaner. Dat heeft mij ook vaak geholpen bij file associatie problemen.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

Speedmaster

Make my day...

Staan je instellingen wel goed, kan ook zijn dat in Windows de bekende extensies verborgen staan.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
@tuut-tuut bij file-association staat het juiste programma met juiste icoon.

en het vreemde is als ik een nieuw bestand maak met het softwarepakket en het daarna open het wel gaat, pak ik een oud reeds gemaakt bestand dan zegt ie dat ie hem niet kan openen (bij dubbelkilk) via file> open gaat het goed.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Welke Windows?
Exacte tekst van de foutmelding? + eventueel foutcode.
Heb je al in de verschillende logboeken gekeken? (die kan je vinden via control panel, administrative tools)
Pagina: 1