Toon posts:

File association lijkt niet goed of....

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:45
Als ik een bestand met een bepaalde extensie dubbelklik geeft deze een foutmelding "could open the file c:\bladiebladie.xxx"

Open ik hem met "open with" geeft hij het juiste programma aan, en er staat ook een vinkje bij always use this programm. (openen gaat deze ene keer wel)

het bestand openen via het programma zelf gaat ook goed.

en kijk ik in file-association in conrol-panel > map options dan staat de extentie ook gewoon goed.

Ik heb dus het idee dat file-association wel goed is, maar het openen vanuit verkenner niet kan/mag

There is no such thing as too much coriander.

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
<vewijderd>

[Voor 90% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28]

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maak het register eens schoon met CCleaner. Dat heeft mij ook vaak geholpen bij file associatie problemen.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:30

Speedmaster

Make my day...

Staan je instellingen wel goed, kan ook zijn dat in Windows de bekende extensies verborgen staan.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:45
@tuut-tuut bij file-association staat het juiste programma met juiste icoon.

en het vreemde is als ik een nieuw bestand maak met het softwarepakket en het daarna open het wel gaat, pak ik een oud reeds gemaakt bestand dan zegt ie dat ie hem niet kan openen (bij dubbelkilk) via file> open gaat het goed.

There is no such thing as too much coriander.

Anoniem: 217425

Welke Windows?
Exacte tekst van de foutmelding? + eventueel foutcode.
Heb je al in de verschillende logboeken gekeken? (die kan je vinden via control panel, administrative tools)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee