Ik heb sinds een week een Samsung Galaxy S2 in mijn bezit. Prachtige telefoon, maar ik heb het volgende probleem: als mijn telefoon in standby is start hij zomaar opnieuw op of schakelt hij zichzelf helemaal uit. Als hij zich uitschakelt is hij helemaal dood en kan ik alleen maar door een reboot ( de aan/uit knop 12 seconden inhouden) de telefoon weer aanzetten. Dit gebeurt onregelmatig, en het maakt ook niet uit of de battery vol of bijna leeg is.
Ik dacht eerst dat het aan het toestel zelf lag en heb hem ingeruild voor een ander. Deze heeft echter hetzelfde probleem!! Heel frusterend, ik word er moedeloos van.
Ik zou niet weten waar dit aan kan liggen, lijkt een structureel iets voor de Galaxy S2.
Weet iemand waar dit aan kan liggen of hebben meer mensen deze problemen met dit toestel?
Help!!!!
Ik dacht eerst dat het aan het toestel zelf lag en heb hem ingeruild voor een ander. Deze heeft echter hetzelfde probleem!! Heel frusterend, ik word er moedeloos van.
Ik zou niet weten waar dit aan kan liggen, lijkt een structureel iets voor de Galaxy S2.
Weet iemand waar dit aan kan liggen of hebben meer mensen deze problemen met dit toestel?
Help!!!!