Een diepvries (of koelkast) gaat het wss niet trekken om een computer onder full load koud te houden. Dit heeft vooral te maken dat ze niet genoeg vermogen hebben (wellicht wel genoeg voor CPU.. maar niet voor CPU en GPU). Bij de buren ook een leuk
draadje over gevonden.. maar ook over een d
o-it-yourself waterchiller op basis van een diepvries.
@RoyalFlusher: Heb jij ergens informatie staan om je theorie te bewijzen? Is je idee al eens in de praktijk gebracht of heb je wellicht zelf dit geprobeerd? Het lijkt me dat je een atom-pc wel kan koelen in de koelkast maar meer wordt tricky (zelfs in vacuum.. en hoe houdt je een koelkast in Gothsnaam vacuum?)
@Andart: daz mooi speelgoed!!

Me Jelly

Die (kubus)case ziet er strak uit.. heb je ook nog foto's toen die helemaal afwerkt was?
@RoyalFlusher/Stef42: Offtopic is OK... in de startpost worden de links naar de stats gezet

Dus babbel er lekker op los ^^
@All: zijn er nog andere mensen die zich willen wagen om af en toe stats te posten met iets dat op een verhaaltje dient te lijken

?
STATS
Ondanks de hitte van gister (30 graden) is er hardnekkig doorgeflushed! We staan nu 10e in de Teams Daily waarbij we 8.5M punten baas hebben gemaakt. Als we dit vandaag nogmaals halen dan stijgen we morgen 2 plaatsen in de Teams Overall (van #31 naar #29) ^^

Hoi Mackman

Gezellig dat je ons team komt versterken! Ik zie dat je
waarschijnlijk een GPU aan het werk hebt staan

Maak daar maar een
NVidia 275 van
Over GPU's gesproken.. we hebben vandaag maarliefst 4 miljoenenjagers! Team Elteor blijft aan kop met 2.1M en wordt gevolgd door AmberJr(1.9M) en Division Brabant(1.9M). Maar NGS is ook wakker geworden en flushed ff 1.3M erbij!
Daarna komen de hecto-kilo flushers: BiBi gaat daarin voorop met 267K gevolgd door ERBrouwer(199K), Arjant2(135K); Camulos(126K) en VictordeHollander(113K).
Er hebben trouwens maarliefst 25 mensen punten ingeleverd (wat een stijgende lijn is) ^^
Dan nog ff de palen (af te halen bij de bekende plek)
Megapalen: Division Brabant(120M); Team Elteor (59M); Amberjr(56M);
Kilopalen: Crack (4000K); Jorn(600K); Mackman (100K); Wouter (20K)
DPC PrimeGrid hitparade van 27 juni 2011
Mijlpalen
Nieuwe Leden
PrimeGrid Links
PrimeGrid webpage
PrimeGrid forum
DPCH Suggestiepagina
Bron