Toon posts:

wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Anoniem: 412695

Topicstarter
ik ben geslaagd voor mijn examens dit jaar (yeah)

daarom mag ik van me ouders iets uitzoeken dat ik heel graag wil hebben
en ik dacht aan een imac.
maar een imac lijkt me erg compact ik wil graag wel games op kunnen spelen
ben geen hardcore gamer wel afentoe een spelletje moet kunnen maar graag zonder problemen
daarom wou ik graag weten of ik een imac zal moeten nemen of gewoon een computer kast nemen

mijn budget is 1500euro hoger mag ik niet gaan :)

alvast bedankt

muhsin

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40

Releases

Ja maar!

Voor 1500 euro heb je niet echt een denderende iMac waar je lekker op kan gamen.
Ik zou zeggen, bouw een leuk game systeem van losse onderdelen zoals in de Best Buy Guide te vinden is.

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 19:43

BrammT

The one and only!

"wat moet ik doen?" De forumregels lezen!

Suzuki SJ413 1.3 GTI - Suzuki King Quad 700cc - Mazda MX5 NA 1990 1.8 Turbo(TD04)

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:58
Rijlessen?

Ik zou zeggen, zoek de specs op, en kijk of het wat is. Beetje onderzoek doen kan geen kwaad.

Anoniem: 16328

Anoniem: 412695 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:37:
ik ben geslaagd voor mijn examens dit jaar (yeah)

daarom mag ik van me ouders iets uitzoeken dat ik heel graag wil hebben
en ik dacht aan een imac.
maar een imac lijkt me erg compact ik wil graag wel games op kunnen spelen
ben geen hardcore gamer wel afentoe een spelletje moet kunnen maar graag zonder problemen
daarom wou ik graag weten of ik een imac zal moeten nemen of gewoon een computer kast nemen

mijn budget is 1500euro hoger mag ik niet gaan :)

alvast bedankt

muhsin
Waar je ook geslaagd bent ze zullen je vast hebben geleerd om een zin te beginnen met een hoofdletter en te eindigen met een punt. Probeer dat ook eens op dit forum ;), zodat jouw verhaal voor iedereen duidelijk leesbaar is.

Wat is de reden dat je zou willen kiezen voor een Apple? Je betaalt namelijk een redelijke prijs voor de naam, de unieke software en het unieke design. Je hebt een flink budget, daar kun je dus een iMac van kopen.

Je kunt ook een computerkast met inhoud kopen voor rond de 1100 euro. Voordeel is dat je meer waar voor je geld hebt. Dus een betere processor en een betere grafische kaart. Je zit wel vast aan Windows en je hebt natuurlijk geen bijzonder design. De rest van het geld kun je besteden om twee Dell IPS monitoren van 23inch aan te schaffen :).

Topicstarter
Anoniem: 16328 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:49:
[...]

Waar je ook geslaagd bent ze zullen je vast hebben geleerd om een zin te beginnen met een hoofdletter en te eindigen met een punt. Probeer dat ook eens op dit forum ;), zodat jouw verhaal voor iedereen duidelijk leesbaar is.

Wat is de reden dat je zou willen kiezen voor een Apple? Je betaalt namelijk een redelijke prijs voor de naam, de unieke software en het unieke design. Je hebt een flink budget, daar kun je dus een iMac van kopen.

Je kunt ook een computerkast met inhoud kopen voor rond de 1100 euro. Voordeel is dat je meer waar voor je geld hebt. Dus een betere processor en een betere grafische kaart. Je zit wel vast aan Windows en je hebt natuurlijk geen bijzonder design. De rest van het geld kun je besteden om twee Dell IPS monitoren van 23inch aan te schaffen :).
Je begint erg leuk .

Maar een Apple Imac ik wil al heel graag hebben , ik lees wel eens een topic hier en daar
ik ben niet zo erg goed met technologie als je mij begrijpt tuurlijk kan ik zelf eerst gaan zoeken en kijken
maar als ik niet weet welke ik het beste kan nemen zou ik toch graag iemand willen vragen die er veel meer verstand van heeft .

de imac heeft een erg mooi design en software is ook erg uniek mijn ouders willen ook dat ik graag een imac aanschaf .

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 19:50

jordy-maes

Photograph The Journey

Anoniem: 412695 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:59:
[...]

Je begint erg leuk .

Maar een Apple Imac ik wil al heel graag hebben , ik lees wel eens een topic hier en daar
ik ben niet zo erg goed met technologie als je mij begrijpt tuurlijk kan ik zelf eerst gaan zoeken en kijken
maar als ik niet weet welke ik het beste kan nemen zou ik toch graag iemand willen vragen die er veel meer verstand van heeft .

de imac heeft een erg mooi design en software is ook erg uniek mijn ouders willen ook dat ik graag een imac aanschaf .
Je kan wel games spelen op iMac, in berperkte mate.
Zelf zou ik voor €900 een goede laptop kopen, en de andere 600 euro sparen.

€1500 geven aan een pc is de dag vandaag redelijk veel. Tenzij je echt een monsterpc wilt.

BeyondPhotographs.be | Maesdesign.be | Flickr | 500px

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik begrijp nog niet helemaal hoe je "compact" relateert aan "niet op kunnen gamen". Voor €1500 heb je een iMac die prima games draait. Minder dan een PS3 mischien, maar die is daar dan ook speciaal voor gemaakt. Een 2.7GHz i7 met HD 6770M en 4GB is geen langzaam ding hoor. En toevallig net geen €1500.

(En als je een beetje een normaal verloop van je leven hebt houdt dat gamen binnenkort toch wel op :P)

Vergeet niet gebruik te maken van de studentenkorting trouwens.

[Voor 22% gewijzigd door CyBeR op 27-06-2011 01:04]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Topicstarter
CyBeR schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:03:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe je "compact" relateert aan "niet op kunnen gamen". Voor €1500 heb je een iMac die prima games draait. Minder dan een PS3 mischien, maar die is daar dan ook speciaal voor gemaakt. Een 2.7GHz i7 met HD 6770M en 4GB is geen langzaam ding hoor. En toevallig net geen €1500.
i7 is het geen i5 quad core de nieuwe versies ?

dus je kan gewoon games erop spelen zonder dan ej problemen krijgt
games zoals tf2 , css , gta ,cod

studentenkorting kan ik daar gebruik van maken ? want ik ben nog maar 16 jaar :P

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 412695 op 27-06-2011 01:06]

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 19:50

jordy-maes

Photograph The Journey

Anoniem: 412695 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:05:
[...]

dus je kan gewoon games erop spelen zonder dan ej problemen krijgt
games zoals tf2 , css , gta ,cod
Bij GTA op hi-res zal je gpu toch even moeten werken hoor, maar in principe is het mogelijk
Edit: studentenkorting en mac, nog niet van gehoord :)

[Voor 7% gewijzigd door jordy-maes op 27-06-2011 01:08]

BeyondPhotographs.be | Maesdesign.be | Flickr | 500px

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 412695 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:05:
[...]

De goedkoopste heeft een i5, ja. Maar in jouw budget past de wat minder goedkope 21.5" ook precies, en die heeft een i7. (studentenkorting niet meegerekend, trouwens.)
studentenkorting kan ik daar gebruik van maken ? want ik ben nog maar 16 jaar :P
Als je ingeschreven staat bij een vervolgopleiding moet dat lukken ja. (Hmm. Strict gezien moet je dan 18 of ouder zijn. Heb je een broer of zus die studeert ofzo? :P)

[Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 27-06-2011 01:09]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Topicstarter
CyBeR schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:08:
[...]

De goedkoopste heeft een i5, ja. Maar in jouw budget past de wat minder goedkope 21.5" ook precies, en die heeft een i7. (studentenkorting niet meegerekend, trouwens.)

[...]

Als je ingeschreven staat bij een vervolgopleiding moet dat lukken ja. (Hmm. Strict gezien moet je dan 18 of ouder zijn. Heb je een broer of zus die studeert ofzo? :P)
nee ik heb geen broer of zus die studeert .

op apple.nl kan ik geen i7 toevoegen aan de goedkoopste model imac
en bij de andere 21.5 kost deze dan 1649euro

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:08

dusty

Y! Celebrate Life!

BrammT schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:42:
"wat moet ik doen?" De forumregels lezen!
QFT.

Gebrek aan eigen inzet.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee