Toon posts:

Mp4 bestanden naar iphoto importeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 361258

Topicstarter
Ik importeer mijn video's en foto's gemaakt met mijn hd2 tegenwoordig via het programma doubletwist naar mijn macbook. Dit omdat de usb poort op mijn hd2 met gingerbread niet meer werkt.

Wanneer ik de mp4's op mijn macbook heb staan en ze naar iphoto wil importeren krijg ik de volgende foutmelding:

het volgende bestand kan niet worden geimporteerd. het heeft een onbekende structuur

Ik kan de video's wel gewoon afspelen, dus ik snap niet waarom iphoto de video's niet herkent. Gemaakt foto's worden trouwens wel goed geimporteerd.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het probleem is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 387678

mp4 is een container waarin verschillende codec's geplaatst kunnen worden. Het zou dus kunnen dat de codec die jou hd2 gebruikt niet in iPhoto zit. Probeer eens via quicktime je video te exporteren met de H264 codec.
Dan herkend iPhoto je filmpjes misschien wel. Of mocht dit niet werken, probeer nog een andere codec.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 361258

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb even zitten kloten, maar ik kan nergens in quicktime een optie vinden om video's te exporteren. Waar kan ik dit vinden?

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-06 11:00
Pak gewoon handbrake. Is gratis en converteert van bijna alles naar bijna alles

PSN: Sluuz

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee