Het staat erin inderdaad, maar toch zie ik bij opstartvolgorde alleen
USB
CDRom
Vaste Schijf
dus er wordt niet gezegd vaste schijf 1 en vaste schijf 2, en ik heb er echt 2.
EDIT:
Het is ondertussen al min of meer opgelost. Volgens mij is de Utility Guide c01162201.pdf gewoon incorrect. Er staat daarin nl. heel duidelijk dat je de keuze moet kunnen instellen onder STORAGE-->BOOT ORDER, maar dat kan je dus echt niet.
Wat je WEL kunt doen is naar STORAGE-->DEVICE CONFIGURATION gaan en dan bij SATA0 ga je verder en kies je bij DEVICE EMULATION voor NONE i.p.v. HARD DRIVE. De andere hard drive op (in dit geval) SATA5 laat je uiteraard ge-emuleerd staan als HARD DRIVE.
Als je dat doet, dan start de computer op vanaf de andere hard drive die gekoppeld zit aan de SATA5 connector op het moederbord in plaats van de hard drive die op de SATA0 connector zit, en die normaal gesproken de boot drive is.
Het is dat je me die link toestuurde, dat ik er nog eens naar heb gekeken. Eigenlijk had ik dat al gelezen op pag.5, maar je moet dus via een omweg die op pag.4 staat je doel bereiken:
-------------------------------------------
Drive Emulation
Allows you to select a drive emulation type for a certain storage device. (For example, a Zip drive
can be made bootable by selecting diskette emulation.)
Emulation Type
Legacy Diskette: No emulation options available.
CD-ROM: No emulation options available.
Hard Disk
● None (prevents BIOS data accesses and disables it as a boot device).
● Hard Disk (treated as hard disk).
-----------------------------------------------------
Wat denk je van deze "oplossing"?
Heb je een HP bios om eens in te zien?
[Voor 98% gewijzigd door jayjey op 01-07-2011 21:58]