Toon posts:

Problemen met fotos en muziek op samsung D8000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amstel1957
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-08-2014
Hallo,
Kan iemand mij mogelijk aangeven hoe ik via allshare mijn fotos en muziek kan afspelen op mijn samsung D8000
Ik krijg nu elke keer de melding, kan deze foto of muziek niet afspelen?

Alvast bedankt

Jacob

Anoniem: 315629

probeer met een standaard jpg een mp3 bestand
maak een folder met enkele van die jpg en mp3's
na het opstarten van allshare vind je onder menu bestand een icoon. Als je hier op klikt wissel je tussen scherm inhoudbeheer en scherm inhoud speler, selecteer scherm inhoud speler. Links vindt je vier onderdelen.
- Bibbliotheek
- Overdracht/back-up
-Server
hieronder vindt je Deze computer klik op het icoon rechts ervan. Pop up window: Instellingen gedeelde map
Verwijder in de lijst alle mappen: klik op [-] rechts naast elke map
Erboven selecteer de nieuwe map die zo juist maakte, klik [+] en browse naar de locatie van die map en selecteer ze, klik OK. Alle bestanden daar worden nu aangeboden voor DLNA
- Afspeellijst

Test:
selecteer nu scherm inhoudbeheer
bovenaan vindt je in het midden 2 iconen (all share Deze computer en als het goed gaat je gevonden Thuis -tv klik op icoon voor je Thuis-tv.
klik onderaan op Item(s) toevoegen
selecteer in Bibliotheek:Muziek markeer daar je standaard mp3: [v] plaatsen voor muziek titel en druk ok. En klik op de play toets van de player. MP3 zou nu moeten spelen op je flatscreen

Anoniem: 408099

Beste Amstel1957,

Je kunt de bestanden ook naar je televisie streamen.
Onder Windows XP kan dit door middel van het programma PC Share Manager, dat je kunt downloaden op www.samsung.nl.
Onder Windows Vista en Windows 7 kan dit via Windows Media Player.
Op het moment dat je ze streamt, kun je ze vervolgens op je televisie terugvinden.

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Anoniem: 315629

Als Samsung Allshare die ook draait op XP, de content niet streamt naar zijn D8000, waarom zou Samsung PC Share manager het dan wel doen? De melding is "kan deze foto of muziek niet afspelen"
Dus de content komt toe op de D8000, maar Samsung mediaspeler kan er geen weg mee. Niet alle courante media wordt ondersteund door Samsung flatscreens.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 315629 op 28-06-2011 10:43]

Anoniem: 408099

Beste Jan Gruuthuse,

Ik zie enkel staan dat hij fotos en muziek niet kan streamen via AllShare. AllShare is niet alleen de software die je op je PC hebt staan, dus vandaar dat ik dit in eerste instantie voorstel. Mijn informatie was echter inderdaad enigzins achterhaald, aangezien het programma Samsung AllShare (te downloaden op www.samsung.nl) PC Share Manager ondertussen heeft vervangen.

Graag hoor ik ook wat voor type bestanden TS wil streamen, aangezien inderdaad niet alle formaten worden ondersteund door de televisie.

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Anoniem: 437955

zie
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1198689

[Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 437955 op 15-01-2012 19:51]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee