Ik heb een raar probleem. Sinds vrijdag heb ik mijn UPC HD mediabox omgewisseld voor een CI+ module. Echter kreeg ik steeds op SBS 6 macroblokken in beeld. Alleen op SBS 6 heb ik dit... Op de meeste andere kanalen had ik gewoon beeld. Op een aantal andere zenders had ik helemaal geen beeld (TMF NL, VH1) of ik kreeg de melding van de UPC CI+ module dat ik geen toegang had. Ik dacht eerst dat het probleem bij UPC lag. (Ik moest namelijk nog een nummer bellen van UPC om alles te activeren en mijn klantnummer werd niet herkend).
Nu deed daarnet SBS 6 het opeens wel bij mij. Zodra ik echter daarna mijn receiver aanzette om geluid over mijn boxen te laten lopen, waren de macroblokken er opeens weer. Ik wil gewoon tv kunnen kijken met goed geluid, naar ALLE zenders... Iemand tips hoe dit kan of wat ik eraan kan doen?
Mijn TV is een Philips Econova, mijn receiver een Marantz SR5005 en dus de CI+module. Dit probeelm had ik niet toen ik gewoon de mediabox gebruikte...
Nu deed daarnet SBS 6 het opeens wel bij mij. Zodra ik echter daarna mijn receiver aanzette om geluid over mijn boxen te laten lopen, waren de macroblokken er opeens weer. Ik wil gewoon tv kunnen kijken met goed geluid, naar ALLE zenders... Iemand tips hoe dit kan of wat ik eraan kan doen?
Mijn TV is een Philips Econova, mijn receiver een Marantz SR5005 en dus de CI+module. Dit probeelm had ik niet toen ik gewoon de mediabox gebruikte...