Toon posts:

Tweakers auto radio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:21
Ik was op zoek naar een goede/mooie autoradio.
CD is niet nodig, daar wij tweakers wel met usb stick of sdcard, of bluetooth via GSM onze muziek beluisteren.

Nu kwam ik de Parrot RKi8400 tegen en deze voldeed aan mijn stoutste verwachtingen, goed geluid, een dok waar je een usb stick of ipod kunt insteken en koppelde via bluetooth met je autoradio.

Geef toe dit ziet er erg slick uit :

Kopen dus ? Neen ! ik lees op het internet alleen maar slechte ervaringen, op productreviews was er ook iemand zo vriendelijk om zijn ervaringen mee te delen, en hieruit kan ik besluiten dat ik dit risico zeker niet wil lopen.

Nu is mijn vraag, zijn er in die prijsklasse 200€ nog leuke auto radio's te vinden ?
voorwaarden zijn :

- geen cd
- USB of SDCard ready
- communiceert met je gsm via bluetooth.
- Afstandbediening aan het stuur is een + punt
- Redelijk tot goede geluidskwaliteit , natuurlijk wat is goed ? laten we zeggen, pioneer en Sony kwaliteit,
- prijs rond de 200 €

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Voordat dit een "wat moet ik kopen" topic wordt waar al snel een slot op komt...

Wat heb je zelf gevonden? Wat zijn daar de plus en minpunten van?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 09:54
Voordat deze op slot gaat wil ik je de volgende radio aanbevelen die ik (met auto audio achtergrond en hobby van +/- 4 jaar) Zelf in mijn vorige BMW heb gehad inclusief carkit.

Pioneer en Sony zijn consumentenmerken. Naar mijn mening prijs/kwaliteit uit verhouding. Wil niet zeggen dat dit slechte radio's zijn maar toch. Je genoemde radio ziet er heel fancy uit maar heeft niet mijn voorkeur. Geen ervaring mee dus kan er niets gefundeerd over zeggen.

De Alpine CDE 126 BT is in dit jaar geproduceerd en kost maar 179 uit mijn hoofd.

http://www.acr-helmond.nl...6bt_alpine_cde-126bt.html

Wat betreft stuurwielbedieningmodule moet je los bestellen via Ebay hangt van je auto af. Maar dit is meestal het geval, werkt iig gewoon.

Ben bereid je hierbij te helpen stuur me maar een bericht. Bovenstaande radiomerk Alpine is, naar mijn mening, het beste merk wat er is en de ingebouwde carkit werkt supermakkelijk en is van Parrot.

Heeft overigens wel een CD.

[Voor 34% gewijzigd door jasperaap op 26-06-2011 18:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:21
teacher schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:27:
Voordat dit een "wat moet ik kopen" topic wordt waar al snel een slot op komt...

Wat heb je zelf gevonden? Wat zijn daar de plus en minpunten van?
Ik heb Pioneer en LG bekeken, Pioneer was te duur voor wat je ervoor kreeg, en LG was dan weer te goedkoop, en ik twijfel over de kwaliteit.
En die Parrot waar ik toevallig op uitkwam.

Dit topic zou voornamelijk kunnen gaan over radio's waar Jan modaal niet zo direct achter zou komen, zoals die Alpine waar Jasperaap mee afkomt, ik heb nog nooit van Alpine gehoord, maar vind het direct interessant.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:25

DjVe

Hatsaflats!

Clarion is je oplossing. Ze hebben twee modellen met jou eisen, echter is alleen de FZ501 nog leverbaar voor rond de €180.

klik!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee